Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo schattig.
Evalien86 schreef:Roosje is de afgelopen dagen echt anders dan anders. Dunnere mest, wel af en toe wat steviger. Maar ze is ook erg rustig. Normaal staat ze hele dag met haar snuit aan hooinet. Ze eet echt beduidend minder. Zondert zich af (staat op andere plek dan waar ze normaal graag staat) ik voelde wel dat haar billen iets slapper worden. Ben zo bang dat er wat is. Ze eet wel maar weinig voor haar doen. Gister liet ze zelfs wat brokjes staan. Ook niks voor roos.
Wanneer zouden jullie zoiets laten checken door dierenarts? Ze is wel alert en snoepjes zijn ook in trek.
. Maria en Jenny zijn zich ook meer aan het afzonderen nu. Een merrie kan ook zonder uier gaan bevallen en die vlak voor de bevalling of tijdens de bevalling vullen (iets wat Maria hier graag doet
).
. 

Arme jij. Al kan het natuurlijk heel snel dalen! Duim dat je snel een kleine hebt hihi. Ziet er wel heel vol uit
We willen babyspam! Hij is echt knap hoor!!
Geweldig dat ze zo fijn in haar lijf zit!

Wel echt hele slappe banden en haar kling ook. Melktest nog 6.5. Benieuwd of het na anderhalfuur ook weer volschiet! Mocht ik niet updaten is er ook geen verandering
Ik blijf haar in de gaten houden omdat de rest er wel uitziet alsof het er klaar voor is. Ik pin mij niet vast aan bepaalde signalen.
. 

Luna2006 schreef:Jullie hebben tenminste veranderingen
Hier gewoon NIETS te meldendie sun doet gewoon niets.
[ [url=m/FfEZPJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar vorige veulen had ze met 310 dagen al een uiertje en met 323 behoorlijk wat maar helaas een dood veulen. Nu dus niets!
? Zal de telefoons even afpakken. Kunnen ze niet meer met elkaar bellen om dit soort dingen te bespreken.
Redje is super cute
we willen een veulentje. Maar je weet het nooit. Kan zomaar snel gaan.
Hou ervan de paarden lekker in het gras. Kan niet wachten op het weideseizoen! Hier gaan ze vaak 1 april op het gras. Al gaat Zilver iets eerder denk ik ivm veulen. 
Wat een lekker vachtje ook. Die aftekening is gewoon perfect
arme jij...
En dag 337 gewoon al. Wat zal jou geduld op zijn 
Daarom ga ik nu voor safe en neem ik de signalen of verandering gedrag heel serieus
Mooi dat jij dat kan zien in de kudde.
Net een olifant hahaha. Maar nu dus hele kleine.