Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
spannend!

Echt een mooi schattig ding.
Hoe doet hij het toch hé jullie Cas
Heeft hij eigenlijk ooit al een merrietje gegeven?
En ik mag thuis bij de zoon blijven dan 's nachts helaas.
pretty schreef:Het komt ooit Crines.![]()
De melktest was 7.0 of zelfs meer bij Lisa maar dat flikt ze me elk jaar weer. Ook nooit een echt bomvolle uier. Alleen lagen er veel drollen om 20u en vond ik het al verdacht. En ze was vannacht actiever met eten dan anders. Toen ze 2 x na elkaar ging liggen wekte ik mijn man en de 3e keer perste ze hem eruit.![]()
Ik mag trouwens geeneen bevalling meer doen. Manlief is al weg voor ik in mijn kleren kan springen.En ik mag thuis bij de zoon blijven dan 's nachts helaas.
![]()
Cas heeft wel al een dochter gegeven. Elders.![]()
En dat was toch onmiskenbaar zijn veulen ook. Het scheelt aan de grond hier zeg ik u!
) en op dat moment belt die man dus aan. Om een lang verhaal kort te maken: Er stonden 2 km verderop bij het voetbalveld 2 dikke zwarte pony's op een grote wei zonder omheining. Politie was er al bij geweest, maar ze vormde geen gevaar(JA SERIEUS) en hebben ze dus maar lekker laten staan. Die man had wel eens zulke pony's bij ons gezien en kwam dus ff vragen of wij er 2 miste..... Blijkbaar dus wel ! MIJN DACHTIGE MERRIE !!!!!!

Gelukkig is alles goed gekomen maar ik had wel een beetje last van een hardverzakking, vooral achteraf ! Zoooo dom dat dit gebeurd is! Gelukkig hebben ze maar een paar uurtjes buiten gelopen en zijn ze het grootste gedeelte van de nacht op het erf gebleven waar ze lekker mijn planten (geen giftige hoor) hebben opgesnoept ! Vandaag die 2 maar extra goed in de gate houden, de wei waar ze opstonden was gelukkkig van een bio boer dus helemaal veilig, maar je weet nooit waar ze nog meer gelopen hebben natuurlijk
Nadien ben je gesloopt hé. Hier ook niet meer geslapen door de adrenaline. En ik was al voor de zoveelste keer wakker door het alarm.
Nu gelukkig maar of ik had deze gewoon gemist!
Gelukkig lijkt het goed te gaan,wat een avontuur.

)
,maar met deze merrie is hij wel een super combi dus haar wil ik toch herdekken denk ik!