Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gister uit de wei liep ze iets beter, maar daarna op t iets ongelijke pad gelijk weer erg gevoelig. Even paar dagen aankijken nog. Weet nou wel waarom ze op ijzers staat. Tis wel een pieperd..
.
Haha verder is hij echt brutaal. Als hij bij mama drinkt, en zijn broekspieren mama's voorbenen raken, gaat ie bokken en schoppen. (Tegen haar voor benen dus..) Vind ik toch niet zo heel prettig maar mama corrigeerd hem niet..
En kwam zelf nog even brutaal kijken wat ik nu in mm hand had en ging in de straal staan. Volgens mij word hij net zown waterrat als zijn moeder want hij zit ook al in de waterbak te pruttelen hahahaha.

, wat een mooi veulen. Heerlijk genieten ervan hoor!!Luna2006 schreef:Gefeliciteerd met het veulen!
Wat een leuke andere veulentjes zie ik voorbij komen!
Luna staat sinds gisteren weer bij de kudde. Geen ruzie, lekker rustig. Jep ben een tevreden baas.
Voor ieder die zijn twijfels had, voor luna was dit dus echt de beste keuze om haar hier te houden. Ik zeg niet dat dit in alle gevallen het beste is, zeker niet. Maar ken mijn merrie door en door en ben er voor 90% zeker van dat ze het op een kliniek niet had gehaald.
Waarom nou toch?! vraag ik me steeds maar af...