Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Woogy schreef:Jeroen vind het ook zo overdreven, als ik de ochtend niet kan vraag ik hem om te kijken en te beschrijven. Op het moment ga ik hoe dan ook een keer richting stal om het zelf te zien, beste manier denk ik altijd, zelf zien
inowa schreef:Ceasar je merrie was bruinroan toch?
Is er dan kans op valk?
Bruin is zowiezo aanwezig maar roan ook.
kennis van mij heeft ooit de bruinroan merrie laten dekken door een palomino en daar kwam een bruinroan uit.
dezelfde combinatie later nog eens gedaan en kwam een valkje uit.
pretty schreef:Ik had persoonlijk nu niet opgevoeld om eea.met rust te laten. In elk geval wel fijn dat het veulen nog mooi achterin ligt.
Zij vind het dus geen reden om iets te gaan doen of [b]bvb regumate te geven?[/b]
Je bent nu natuurlijk nog niks op je gemak,kan ik me voorstellen. Ik hoop dat ze er de kurk opsteekt en je niet blijft 'jennen' door zomaar melk te gaan druppelen/spuiten.![]()
Fijn werkje gedaan dus Frenia! Doet raar om je dan ineens met een andere hengst te zien,al is dit ook wel een knapperd wauw!
Alyel zo lijkt het inderdaad,alsof het bij de mensen die er weinig om geven altijd goed gaat..is ook zo met prikkeldraad etc..Maar ik denk dat Frenia er niet ver vanaf zit als ze zegt dat die de slechte verhalen gewoon in de doofpot steken.
CP ook je merrie aan de regumate gehad? Fijn dat ze de magische grens bereikt heeft nu!