Bonnieaw schreef:Lekker CC dat de paardjes iig een plekje hebben! Ik hoop dat jullie zelf snel ook wat hebben wat niet al te ver weg is. Waarom denk je er (buiten de financiële redenen) aan om Raven te verkopen? Of is 3 sowieso te veel?
Tjinta het is in dezelfde stal, een paar meter verderop. Ze zouden 2 kleine boxen voor me samenvoegen helemaal achterin, lekker rustig voor de baby maar weinig frisse lucht (ze staat nu in de 1e box bij de deur), maar de bewoner van de grootste box is nu verhuisd. Is wel aan de loopgang, maar wel frisse lucht gelukkig. Denk ook dat de merrie dit fijner vind wat die wordt afgezonderd heel verveeld.
Mexxuna ik heb even op de brief gekeken en bedoel idd het geboortebericht. Afgelopen week betaald dus dat za wel loslopen dan. Het dekbewijs heb ik helemaal nooit gehad bedenk ik me nu. Heb de hengstenhouder hier een paar keer over gebeld, maar omdat ik de dekking heb gewonnen liep dit allemaal wat raar. Daarna nooit meer aan gedacht eigenlijk. Hoe belangrijk is die?
Ik heb dekbewijs niet gehad.
Is meteen opgestuurd naar nrps.
Ik kreeg geboorte bericht lijst week naar betaling binnen.
Ik weet niet of hij dat bij iedereen doet.
Maar ik woon half uur van hem af.
En heb bonita bij de zonen van hans gekocht
Dus misschien daarom.
Over 2 maanden komt hij nog keer kijken hoe Wings groeit.
Morgen ga ik naar het nrps toe dekbewijs brengen
En misschien de merrie ook naar nrps doen mits ze volledige papieren krijgt