jennyk schreef:M_I: Straks komen draumur en fjör samen? Dan doet ie misschien draumur wel na en komt makkelijker.
Al moet ik zeggen dat wij vorig jaar 3 veulens hadden waarvan er 1 niet makkelijk te benaderen was. Ook al kwam moeder gewoon bij ons en de andere 2 veulens ook.
Ja dat hoop ik maar, vanmorgen voor het eerst een halstertje om, nou dat was toch wel spannend, maar met rust kreeg ik het redelijk vlot voor elkaar. Hij kan in zijn angst best hoog steigeren, haha, ach dat gaat nog wel over.
pretty schreef:MI wij hebben de veulens nu ook bij elkaar,en het 1e veulen,wat toch wel angstog was van mensen,komt nu spontaan snuffelen. Je kan hem nog niet vastpakken,maar ik vind het toch al heel wat. Het 2e veulen is namelijk wel een brutaaltje en niet bang.
Ja, nou ik hoop dus ook dat ze naar elkaar zullen kijken. Nu doen ze dat al door de omheining heen dus wie weet.
Ben niet bang dat de veulens het niet met elkaar zullen vinden, maar Venus kan nogal drammerig/bemoeizuchtig zijn en ben bang dat ze gaan knokken omdat ze nu allebei beschermend over het veulen zijn en normaal Venus de baas is, maar als ze zich met Sigrún gaat bemoeien....
Sjolvir schreef:MI, lijkt me leuk gezicht als je ze samen zet, kunnen ze lekker samen maf doen.
Ja hoop dat het goed gaat, ik ga het vrijdag voor het eerst proberen, dan heb ik ook genoeg hulp hier lopen om te helpen als het mis zou gaan, en natuurlijk hou ik mijn camera klaar!
Heel misschien komt er nog een ijslandermerrie met veulen bij, maar dat is nog niet zeker, Sigrún kent deze merrie al dus ben benieuwd als dat doorgaat.
Es viert vandaag haar 18e verjaardag.
Ik heb nog wat foto's maar die moet ik eerst uploaden... wordt vervolgd!