En gefeliciteerd met weer een prachtig merrie veulen
xYaartje
Geplaatst: 29-04-22 22:00
Ohhh dan mag het ook wel eens komen Kabayo . Dan ben je lang genoeg aan het wachten op haar veulen!
En nogmaals bedankt voor jullie mede leven allemaal . Doet mij goed! Was er gisteren ook echt even kapot van. Vanochtend naar vrijwilligerswerk gegaan waar een van de paarden tijdens het borstelen in de wei ineens haar hoofd op mijn schouder legde zo van: "No worries. Het komt allemaal wel goed" . Sindsdien voel ik mij ook stukken rustiger. Echt. Dan weten paarden toch weer precies dat geen te geven wat je nodig hebt om je weer goed te laten voelen .
Charisma
Geplaatst: 29-04-22 22:17
Yaartje: wat een lieve foto!!
Baudyh: wat een prachtig veulen!!
Kabayo: spannend!! Succes!!
Caresse07
Geplaatst: 29-04-22 22:21
Spannend Kabayo
Ik ben wel jaloers op al die volle uiers hoor. Caresse maakt er nog niet zoveel vaart mee
Belde me wel net alweer en lag heerlijk gestrekt te slapen
AM_Horses
Geplaatst: 29-04-22 22:26
Ik was ontstipt en mis ik gelijk heel wat veulens.
Gefeliciteerd fokfanaat. Wat een knapperd. Enorm jammer dat het weer een hengst is. Ik zou filly plus dan ook overwegen.
@libera: merk je dat ze ze op afstand houden? Onze reu is ergens iets van 80 a 85 schoft maar zit totaaaal geen pit in. Jammer langs de ene kant vermits we wel hopen dat hij af gaat schrikken. Achteraf vertellen ze dan natuurlijk dat de teefjes the real deal doen
Kabayo spannend! Ze is meer meewerkend als mijn merrie
Dat wordt een veulen Kabayo! Hier is alles rustig. Ja de uier zit vol, de banden zijn slap, melk steeds wat witter. MAAR spenen nog niet gevuld, nog geen lekkend uier. Gewoon allemaal nog net niet.