Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desi_2409 schreef:Hallo allemaal, net terug van dracht scan. Er was een heel klein vruchtje te zien, waarschijnlijk van de 2e keer insemineren. Zou dan 14 dgn zijn. D'arts raadt aan maandag weer te scannen, omdat het nu nog zo klein is.. wat zouden jullie doen?
Of gewoon de volgende controle scan afwachten?
Kabayo schreef:Claudia gefeliciteerd met Veronia!! Super leuk! Sowieso 1 babyBalen van Wainonia. Swab is een goed idee. Is een test op cushing misschien een idee? Zeg maar wat hoor. Mijn 17 jarige merrie destijds was daardoor onvruchtbaar, wel hengstig, of zelfs even dragend. Maar toch altijd verliezen. Mocht je dat al getest hebben zou ik het ook niet meer weten... Gun het je zo!
Ja ze was nog best hengstig gister. Wel met een iets bozer hoofd lol. Vanochtend ging ook nog wel redelijk met schouwen. Morgen ochtend maar weer zien. Zou fijn zijn als we nu ook op het wachtbankje mogenJa klopt! Nu een positiever gevoel dan de dekking ervoor
Suffie fijn dat er activiteit is! Hopelijk krijg je zondag goed nieuws
Desi_2409 waarom scannen jullie zo vroeg? Ik scan tussen de 16 en 18 (soms iets later als het niet uitkomt) maar eigenlijk niet eerder.
Hoop dat ze bij de volgende scan netjes drachtig is!
Amhorses super van Nigrante. Nu op het wachtbankje. Wow ik vind een ei van 7.5 echt wel heel erg groot!! Nigrante ziet er prachtig uit. En pfff Liezella is wel een beetje een slettebakje op stal hoor
Goldenarrow wat vervelend dat het sperma verzenden zo lang duurt. Is dit diepvries? Anders zou ik het ook nog spannend vinden of het nog wel leeft![]()
Mooie hengst!!
Nobel01 spannend!! Ik duim!
Cynthia je hebt maar een bijzondere merrieOp al die vrije, dure dagen.
Golden Daim vind ik heel mooi!!
LovejouuulB welkom! Gave combinatie vind ik het. Het veulen van dit jaar is ook super goed gelukt
Zilver had vanochtend nog wel wat interesse in hem. Hoop eigenlijk dat we nu klaar zijn.
Aangezien ik niet gescand heb en geen idee heb hoeveel eitjes ze had. Met hoeveel dagen raden jullie aan om te scannen na laatste dekking? Ivm evt tweelingdracht? Dat moet rond de 16 dagen meende ik?
Meneer is knap
[ [url=m/UtFSy3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mevrouw ook
[ [url=m/ErazaM.jpg]Afbeelding[/url] ]