Ach Sammie is het volgens mij echt zat, hopelijk komt het snel!
Baudyh, hopelijk zijn de problemen nu over en sterkt hij door het drinken snel aan. En spannend alweer met de volgende, succes!
AfroAnita, wel gaaf om zo'n zuchtplaat eens van onderaf te zien, zo'n foto heb ik nog nooit voorbij zien komen.
Gaaf dier Cio!
Fijn dat de camera hangt Neon, altijd heerlijk om ze te kunnen begluren.
Spannend Kiss!
immii_clarr, dat is inderdaad al een flink uier voor 310 dagen!
sannahtris, dat is een mooi plekje. Heerlijk als ze zelf kunnen bepalen of ze binnen of buiten gaan.
jennifer, mijn merrie heeft de laatste week steeds slijm gehad vanachter, hoeft dus niks te zeggen. Dat zag er ook veel viezer uit dan bij jouw merrie. Maar het kan ook zeker een teken zijn dat het eraan zit te komen. Qua uier vind ik haar spenen nog niet echt vol.
RuNi, spannend, succes!
Luna, haha Kato wil Muis gewoon voor zijn!
Cp, ach ze schiet echt niet op zeg..
Hier zet ik ze gewoon alleen buiten, veulen bij borst en kont en in mijn achterste hand touwtje van de merrie. Gaat prima. Ze staan hier de hele dag buiten, al zag ik dat er vanaf morgenavond wel slecht(er) weer aankomt. Was hier vandaag ook erg koud met de wind. Was rijden toen het een paar uur dicht getrokken was en kwam helemaal verkleumd terug.
alicelover schreef:Al_zawraa, oh jou foto’s
Te mooi gewoon!!!
Blijft hij vos? Of gaat hij schimmelen?
Dank je! Hij gaat schimmelen.
AM_Horses schreef:AZ. Prachtig mannetje. Laat je de merrie weer terug dekken, met de hoop op een merrie veulen?
Daar ben ik nog niet over uit, die hoop heb ik een beetje opgegeven inmiddels.
Ik heb ook nog een dekking voor haar 'liggen' van een andere hengst en ik weet algemeen nog niet of ik haar dit jaar direct terug dek. En bij Nadjarah ben ik ook nog niet uit mijn hengstenkeuze. Dus ik moet nog wat knopen doorhakken de komende paar weken 
Nummer 2 duurt nog wel even, al zag ik bij Nadjarah vandaag éindelijk de eerste verandering qua uier., al is het heel minimaal. Vandaag dag 314.

En nog een paar foto's van de kleine boef
En dan zal ik even een paar dagen stoppen met spammen