Stiekem altijd zwak puntje geweest bij mij.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cp112 schreef:Hier zojuist mijn knappe shire dame bij de verkoper opgehaald en gelijk bij de hengstenhouder afgeleverdze was goed hengstig dus hopelijk pakt het in 1x.
Ze staat bij homozygoot Diamond. Merrie zelf is tegen de 1.80
[ [url=m/1ACMhE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0x6LDV.jpg]Afbeelding[/url] ]
BusyMissy schreef:Ze is echt knap CP, ook ik heb een zwak voor shires. Alleen de hengsten die vroeger voor de Heineken kar liepen vond ik wel erg imponerend, die waren op zijn zachtst gezegd niet zo vriendelijk.
Groeit ze nog denk je?
Laylah2002 schreef:cp112 schreef:Hier zojuist mijn knappe shire dame bij de verkoper opgehaald en gelijk bij de hengstenhouder afgeleverdze was goed hengstig dus hopelijk pakt het in 1x.
Ze staat bij homozygoot Diamond. Merrie zelf is tegen de 1.80
[ [url=m/1ACMhE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0x6LDV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Door welke hengst is ze gedekt?
ZonnetjeX schreef:Wauw die shire is knap!Voelt denk ik wel bijzonder om haar meteen naar de hh te brengen zo haha
Mijn merrie vandaag opgehaald, bleek woensdag voor het laatst geïnsimineerd te zijn. Vind 't beetje vreemd dat we vandaag pas te horen kregen dat we haar op konden halen, of ligt dat aan mij? Maar ach, blij dat ze weer terug is en nu kan het wachten beginnen...
cp112 schreef:baudyh schreef:Een klant van ons rijd die homozygoot diamond. Ken de hengst wel.
Cassio wezen scannen vanavond maar de hengstigheid zetten niet door dus hengstig gespoten.
Maandag weer scannen
Kirsten toevallig?
Tinniie schreef:Oh Evelien jij ook onduidelijkheid, erg he![]()
En ook Faline weer van de partijallemaal champagne-combinaties?
Hier had Jade vandaag ook totaal nog geen interesse in Mo op dag 18.
Met zn allen op het wachtbankje
Vulina schreef:Dank je AMH, het zou met deze wel erg bijzonder zijn dat het lukt. Ze is zo moeilijk drachtig te krijgen! Dus best heel erg blij mee! Nu nog een weekje wachten of het goed zit..
Niet raar bedoeld hoor Faline, maar kijk je dan alleen naar kleur? Niet naar andere verbeterpunten?