Esmeralda is drachtig van jawel een tweeling. Één vruchtje is aanzienlijk kleiner en zitten goed uit elkaar.
Dit zijn ze dus:

Wild Thing is net ook gescand. Het vruchtje is gegroeid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milan_lover schreef:Aniek, bij Myrthe is het eigenlijk altijd zo, vanaf de 1e dag hengstigheid 21 dagen verder is ze weer hengstig. Ik geloof dat de theorie is dat ze aan het eind van de hengstigheid met 21 dagen weer hengstig zijn. Dus bij Myrthe is ze meestal precies op de 18 dagen scan weer hengstig als ze niet drachtig is
Handig van jullie merries vorig jaarZou toch mooi zijn als dat weer zo kan zijn dit jaar, haha. Ben benieuwd hoe Roos reageert als ze hoort dat ze dit jaar niet op date mag
Zal ze het vast niet mee eens zijn
Leuk dat je haar onder het zadel wilt opleiden!
Finn__ schreef:Leuke combinaties de welshjes!
Gefeliciteerd voor mijnlieverd en AM_horses!
Van die wintermodus heb ik nog nooit gehoord.
Interssant van het waterhoofd verhaal! Bij het KFPS kan je laten testen of je paard drager is, maar dat klopt ook niet helemaal dan als ik het zo lees?
Kabayo schreef:Finn__ schreef:Leuke combinaties de welshjes!
Gefeliciteerd voor mijnlieverd en AM_horses!
Van die wintermodus heb ik nog nooit gehoord.
Interssant van het waterhoofd verhaal! Bij het KFPS kan je laten testen of je paard drager is, maar dat klopt ook niet helemaal dan als ik het zo lees?
Kfps klopt inderdaad.
Juist andere rassen is het lastig . Ik heb een waterhoofd veulen gekregen op 4 april dit jaar. En de vader van mijn waterhoofd veulen is dezelfde vader waar AniekR een merrie van heeft en mee fokt. Vandaar.
AM_Horses schreef:Ik heb 2 aparte merries![]()
Esmeralda is drachtig van jawel een tweeling. Één vruchtje is aanzienlijk kleiner en zitten goed uit elkaar.
Wild Thing is net ook gescand. Het vruchtje is gegroeidnu 1,6 cm op 20 dagen. Over 2 dagen wordt ze weer gescand, als het dan weer gegroeid is, dan nemen we haar mee naar huis. Ik heb goede hoop