Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pauk schreef:ik heb er maar 1tje die er ziek van wordt en dat is m'n wedstrijdpaard en die is niet gedekt dit jaar.
Marije gaat het snel fout als ze er iets niet lekker van zouden worden?
En als er eentje nou niet drachtig is (wat ik gok) kan ik die dan nu laten enten en vervolgens gelijk weer laten dekken?

) dat er dagenlang geen DA aanwezig was om te scannen/insemineren, ook waren Aziza en Hala de laatste dracht allebei in 1x drachtig, dus ik weet ook niet waarom de DA er de laatste hengstigheid zo'n zootje van maakte. Goedkoper zou het waarschijnlijk wel zijn, want onze DAP is enorm duur, maar ja naar welke kliniek doe je ze dan, want de kliniek waarin ik het meeste vertrouwen heb staat in België, en dat is me eigenlijk te ver weg

En nog bozer toen ze daarna weer op de trailer moest
Eerst kwam ze van voren omhoog, en toen de stang er net achter zat, sloeg ze achteruit, mijn vriend kon nog net opzij springen
Ze gedraagd zich in ieder geval niet normaal, maar ja dat kan natuurlijk ook juist komen omdat ze misschien drachtig is??