Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoevie schreef:ik wil ook zo graag Ravina op een camera hebben zodat jullie ook kunnen kijken,en ik haar vanaf mijn werk in de gaten kan houden,maar ik heb geen idee wat voor camera ik daarvoor moet hebben
Snoevie schreef:ik wil ook zo graag Ravina op een camera hebben zodat jullie ook kunnen kijken,en ik haar vanaf mijn werk in de gaten kan houden,maar ik heb geen idee wat voor camera ik daarvoor moet hebben

Steffi_H schreef:kalicha schreef:Goedenmorgen..... poehh dames jullie kletsen mooi door hier![]()
AZ dat wordt spannend de komende dagen, succes met waken.. heb je wel slim gepland trouwens alle maal zo kosrt op elkaar, dan ben je er mooi in 1 keer vanaf.
Volgens mij bedoel je SA? Al_Zawraa heeft namelijk maar 1 merrie drachtig

YSR1971 schreef:Onley, wat vervelend!
Mok is volgens mij niet besmettelijk, tenzij het door mijten wordt veroorzaakt. Dat CPL wat jij noemt, wordt veroorzaakt door slecht functionerende lymfevaten, komt meeste voor bij Shires, Clydesdales, Belgische trekpaarden en volgens mij ook Tinkers. CPL is niet besmettelijk (een van de gevolgen kan zijn dat vaker infecties zijn en ook last van mijten, daardoor kan de jouwe wel weer mok krijgen, maar CPL op zich is net besmettelijk).
 (zo erg stinkt het en het paard kan zijn been nog niet eens bewegen)
 YSR1971 schreef:Ik hoop dat jouw merrie en Adana het niet krijgen (als het idd besmettelijk is en daar lijkt het wel op met 4 slachtoffers). Alleen de merrie en Adana en de Haf (Adana's achtervolgobject toch?) hebben het niet? Voor alle zekerheid echt apart houden van de groep! Wel erg vreemd dat de andere eigenaren het niet gezien hebben bij hun paarden, je ziet ze toch elke dag neem ik aan.
 fokfanaat schreef:onley, hebben die eigenaren van die paarden, wel actie ondernomen toen het begon, het is bij jullie zo te zien behoorlijk nat, en als je er niets aan doet wordt mok steeds erger,
http://www.kieskeurig.nl/webcam/eminent ... ra/200792/
deze heb ik.
Maseike schreef:Ik had in het verleden bijna 4 jaar terug een camera hangen die je kon in bellen met je mobiel.
Was toen op de markt via kpn.
Slecht verbinding en einde van de maand door het in bellen via je mobiel een leuke kosten plaatje.
KootMiraDrum schreef:Maseike schreef:Ik had in het verleden bijna 4 jaar terug een camera hangen die je kon in bellen met je mobiel.
Was toen op de markt via kpn.
Slecht verbinding en einde van de maand door het in bellen via je mobiel een leuke kosten plaatje.
Dat was de Iriscamera toch? Heb ik ook nog, maar ik word niet blij van een foonrekening van 400 euro.