Saffier, jij had Casa toch laten scannen voor geslachtsbepaling? Wat was daar nu uit gekomen? Ik kan me herinneren dat het veulen niet goed lag ervoor, maar hadden ze toch niet een verwachting uitgesproken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zorgen te maken over je andere aanstaande mama's!
,laat je haar weer dekken?
. We gaan het nog een keer proberen ja. Hopelijk wordt ze ook nu weer makkelijk drachtig en wordt er nu een gezond veulen geboren. Ook dit veulen was alles wat ik wilde!! Ik was helemaal voorbereid op een grote vosmerrie met een wit hoofd en witte benen en er komt een perfect (nou ja bijna perfect dus) donker hengstje uit.. Nou ja... afwachten maar.
hier hebben wij bij de shetjes nog maar 2x bont gefokt (is wel ons fokdoel oa) en beide bonte veulens hebben het niet overleefd..Neonlight schreef:Stunning, jij hebt tenminste ook een nuchtere en niet commerciele dierenarts.
Saffier, jij had Casa toch laten scannen voor geslachtsbepaling? Wat was daar nu uit gekomen? Ik kan me herinneren dat het veulen niet goed lag ervoor, maar hadden ze toch niet een verwachting uitgesproken?
En ik heb steeds gezegd het wordt een merrie.

Neonlight schreef:Stunning, jij hebt tenminste ook een nuchtere en niet commerciele dierenarts.
! En idd een stuk minder commercieel als de vorige
. Die jetste, bwv spreken, eerst een spuit en een prik erin, voor hij vroeg wat er aan de hand was.