Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

salliona schreef:Westernfreak: heerlijk buiten in de modder! Zijn dat dan de welschponies? (heb even in je profiel gekeken,)

Sjintoo schreef:Ik heb trouwens besloten om Mieke ergens te laten bevallen waar ze Trakheners fokken. ZE krijgt dan een birth alarm en camerabewaking + de eigenaresse zelf is veearts, dus moest er iets mis gaan is zij er in een mum van tijd bij. Aangezien ik zelf geen ervaring heb met de geboortes van veulens leek me dit de beste oplossing. Zijn er hier nog mensen die hun merries ergens anders laten bevallen?
een hengst van 200.000,- euro pfff wat een geld.
Ze mocht gister naar huis, is dus opgehaald en staat tevreden op stal op d'r kuil en brokken te knabbelen. Tjebbe moet zelf pijnstillers toedienen, die geeft'ie haar met een lekker hapje appelmoes.
(wat voor pijnstillers het zijn heb ik geen idee van
) Ze blijft nu 10 dagen thuis en de 11e of de 12e gaan we weer daarheen en gaat het gips er vanaf. Ze plaatsen dan een plaat onder het ijzer, ik neem aan om te voorkomen dat er vuil in de wond komt. (hoewel ik nog een discussie had met Tjebbe hoe ze nou naar binnen zijn gegaan, dat zien we dan wel.
) Vooralsnog loopt ze er redelijk goed op en gewoon staan doet ze er ook wel op. Bovendien is ze fleurig en eet/drinkt! Allemaal positief dus!
Wordt er een beetje gek van.
Zal vanavon even proberen bij te lezen, heb nog wat werk liggen met een deadline.
[KS-ITP] Heaven (10 mnd.) krijgt überhip cadeau!
.