O, die foto's van Sky had ik nog helemaal niet gezien, waren tegelijk gepost. Knap ding is het! Wat een wollie-vacht zeg! Marlijn, nieuwe pup? Hadden jullie er nog niet genoeg met dat nest?
Het nest is helemaal weggegaan. Ik wilde dolgraag een pup, maar mijn ouders wilde een pup met stamboom. We willen al jaren een Rhodesian Ridgeback. Dus we zijn een paar weken terug bij een nest gaan kijken, en gaan die dus vandaag ophalen.
Melanie: Sky! Wat een mooi kleurtje heeft ie toch, vind hem erg leuk
Neon: Hij liep op kop in zijn groep hengstveulens. Bij de finaleplaatsing waren alle springgefokt veulens die smiddags waren doorverwezen, merries en hengsten door elkaar en hij werd 7e van de dag geplaatst (eerste 5 mochten naar ermelo)
Hier alweer een voorproefje op het waken voor volgend jaar.. Maar helaas voor een zieke hond die elk uur naar buiten moest.. Kwam er aan alle kanten uit.. Beest elk uur rennen naar de dijk om daar net op tijd alles weer eruit te gooien.. Arm beest Ik heb dus een heerlijk gebroken nachtje achter de rug.. M'n ouders vonden dat ik maar voor de hond moest zorgen omdat ik haar had meegenomen naar het strand.. Doe ik dus ook dan maar niet meer.. Gaat gelukkig nu ietsje beter.. ze hoeft niet elk uur meer naar buiten..
Zie weer een hoop mooie veulens voor bij komen En lees dat er nog steeds een hoop aan het waken zijn.. heel veel sterkte .. hier wat grappige foto's van onze kleine donder die nu bijna 4 weken oud is Ze vind steeds weer nieuwe slachtoffers zie topic
jah dank jullie wel voor jullie leuke reactie's! sky word steeds ondeugender.... en gaat zich steeds meer hengst gedragen.... hij hinnikt al als een echte hengst.. en met geluid en al komt tie dan op de andere (grote) kwpner;s af!