Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 22:58

nou ik moet nog even een poosje wachten dus zowiezo kan ik alleen maar meelezen met de te komen veulentjes...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:23

Muzefee zit op elf maanden precies.
We gaan zo weer naar stal en bekijken ter plekke of we daar vannacht blijven of dat we toch in ons eigen bed slapen.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:31

succes kitty

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 23:41

Ja Kitty, HEEL veel succes!!

Dames, ik weet wat jullie doormaken!! Kop op!!! OK dan!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:41

We hebben toch maar weer in eigen bed geslapen.
We kwamen gisternacht (0.00 uur ongeveer) op stal aan en toen was er niks aan de hand. Ze stond lekker rustig in haar stal, geen drupjes meer aan de uiers, banden wel slap, maar nog lang niet slap genoeg. Vulva stond wel een heel klein beetje open.
We zijn dus toch maar weer naar huis gegaan. Ik denk dat ik alle slaap nu nog goed kan gebruiken.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 09:03

Nou Ro is ondertussen ook al weer ruim een week over tijd and still no sighn at all. Ik had uiteraard gehoopt dat ze het in het weekend zou geven. Dat is makkelijker met mijn werk, maar voor alsnog hoef ik mij niet echt druk te maken. zucht....

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 09:20

Mijn pony moet nog 4 dagen voordat ze is uitgetelt.
De banden zijn superslap. Uier begint iets te komen. Lijkt wel alsof de melkklieren wat dikker worden.
Buik hangt mooi naar beneden en flanken zijn ingevallen.
Dus enkel uier moet nog dikker worden en dan is alles er klaar voor.

Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Ik ga vandaag kijken op de keuring of ik de hengst op de film kan krijgen. Maak ik een mooie film over veulen en familie.

@ro Oke nou duimen dan maar voor je. Zou voor mij ook makkelijk kunnen zijn!

@kitty Heerlijk om nog gewoon in je eigen bed te kunnen slapen. Goed in de gaten houden dan maar.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 09:55

sjen : jij de volgende Knipoog

Blijft hier wel achter elkaar spannend zo leuk hoor zag dat het bij merilyn ook over tijd was en hannelore er alweer dichtbij zit.

Hier ineens in de afgelopen dagen wel veranderingen buik was al flink maar zakt nu echt de zijkanten van haar billen vallen iets in en vertonen een soort streep (vage omschrijving mischien maar dat zie ik Bloos ) ook krijgt ze iets van een ronde harde plek midden onder haar buik . kortom hoop veranderingen in een korte tijd.
Ze gaat vanmiddag naar haar kraamstal/wei iets later dan ik gehoopt had . Heb dan ook nog een vraagje aan de meer ervaren mensen onder ons (tja ik ben echt een leek op dit gebied) hoort dit allemaal zo te veranderen terwijl ze toch echt nog minimaal 36 maar ga uit van 51 dagen te gaan heeft???? Zou vanmiddag weer eens een foto maken !!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 09:58

tyrza: gefeliciteerd!! Haha! Eindelijk is ZE er dan! wat een prachtig ding zeg! Kwijl

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:04

Dank je, Vrijalover Ja
Tot nu is het 2-2 wat betreft meiden en jongens. Maar de meiden zijn later gekomen dan de mannen. Normaalgesproken zijn de mannen altijd te laat Haha!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:18

Gefeliciteerd Tyrza en alle anderen die ik heb gemist...
Kon even een paar dagen niet online zijn..
Nancy heeft volgens mij het boek van Macy in de bus gehad, was iets te laat met dichtplakken die staat namelijk vandaag precies een week te kegelen.
Verder heeft ze regelmatig momenten dat ze begint te zweten maar nog geen veulentje..
Wie weet krijg ik vandaag een leuk verjaardagskadootje.. maar zoals het er vanmorgen uit zag kan ik dat ook wel op mijn buik schrijven, er hingen wel weer druppels maar ze zweette niet en was de rust zelve...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:20

Van harte gefeliciteerd, Polly, met je verjaardag!

Lijkt me erg frustrerend als ze je al een week zo in spanning houdt!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 10:50

Ook namens mij Gefeliciteerd met je verjaardag Polly...
Misschien vannacht?

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:10

Hier is nog steeds niets gebeurd.... Verdrietig
Het leek er wel heel erg op, want ze had gister voor het eerst de vulva op een kiertje en de vulva was aan de zijkanten vrij dik en rimpelig. Ik was gister uit eten en dacht al: zul je zien, net de eerste avond dat ik weg ben gebeurd er wat. M'n vader was gaan kijken en belde dat de staart ineens bijna verticaal kon...
ik had toen net het voorgerecht achter m'n kiezen dus je kunt nagaan hoe ik toen heb zitten eten Haha!
Ik ben tot 1 uur bij haar stal gebleven omdat ze stond te zweten en te zuchten. Ook had ze een wit puntje op een speen, een hele droge. Ik weet niet welke fase dat is, het was nl. niet waterig, niet mager of doorzichtig...., geel puntje heeft ze vd week al wel gehad...kun je me dat vertellen Jeddah, welke fase dit dan is???
Ze schraapte ook een beetje met haar voorbenen, maar ging niet liggen. Daarna in bed gegaan en bijna elk uur gekeken, want ze was erg onrustig en bleef maar de stal uitlopen.
Vanochtend stond ze er weer normaal bij en waren ook weer de meeste tekenen verdwenen: vulva wel rimpelig, maar dicht en niets aan de spenen. Banden zijn de laatste dagen vrij hard.
Ik weet niet hoeveel nachten ik dit nog moet gaan doen, maar hou het tot nu toe goed vol.
Is er bij anderen wel spannend nieuws??? Wie zitten eigenlijk overtijd nu of rond de 335?

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:19

@Odess, ja, ik kan niet echt helemaal uitgaan van die uiers he? Schijn bedriegt soms erg.. Bold moet gewoon eens onrustig worden, maar ze is de rustigheid zelve!!

@Polly, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe lang is Nancy nu drachtig?

@Hannelore, voor jou wordt het ook spannend!

@Sjen, dat klinkt wel spannend allemaal!! Dat kan toch niet meer lang duren?!

Bold heeft nog niet echt meer ontwikkelingen, ze zit nu op 341 dagen. Nog steeds gele harsdopjes. Haar flanken zijn nu wat bol. Het veulen wat naar achter? Haar vulva was wel opgezet, maar dat is ie wel vaker. Ik zal vanmiddag even wat foto's maken!

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:21

Nog even voor de mensen die m nog niet gezien hadden; Bodo in full....

Afbeelding
Afbeelding
Op de foto's hier een dag oud...

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:22

@ Boldly: ik denk toch dat dit nog wel lang kan duren, zo'n idee krijg ik er wel van. De uier kun je idd kennelijk niet van op aan, maar die is nog niet eens ingedaald bij Siena. Dus ja, afwachten maar.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:25

@Bella, wat een schatje!!

@Sjen, dit is toch zenuwslopend allemaal! Je moet toch wachten wanneer het komt... Hoe lang? Zo'n lange dracht als Orri en Pride, daar zit ik echt niet op te wachten.. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt! Kom op Siena!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 11:37

Rustig aan Frusty Wow! Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes , het komt als het klaar is Haha!

Ik heb weer foto's geplaatst in Athletico's eigen topic.

Nog steeds geen wit haartje te bekennen!!!

Polly gefeliciteerd met je verjaardag!! Misschien een veulen als kado????

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 12:32

Boldly schreef:

Bold heeft nog niet echt meer ontwikkelingen, ze zit nu op 341 dagen. Nog steeds gele harsdopjes. Haar flanken zijn nu wat bol. Het veulen wat naar achter? Haar vulva was wel opgezet, maar dat is ie wel vaker. Ik zal vanmiddag even wat foto's maken!

Die volle flanken had Sim ook de dag voor de bevalling... Knipoog
Ik denk dat Boldy de volgende is!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:27

waarom kegelen sommige merries nou al terwijl de mijne helemaal niets laat zien Boos! zucht ik wil niet net zo lang wachten als Tyrza hoor.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:44

Die van mij staat er al 4 weken zo bij , geen veranderingen niks.

Afbeelding

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 14:46

Zo ik heb even bijgeslapen in een echt bed Haha! Voel me weer herboren, ga zo weer eens kijken bij Siena, het regende toch veel te hard om iets bij haar te doen.

@ Boldly: ja ik hoop het ook voor jou, jij zit ook al op 341!
@ Max: Frustrerend he! Hoe lang moet ze nog?
@ Jeddah: Siena heeft ook al een paar dagen volle flanken...maar die blijft daar gewoon mee lopen.... Verdrietig

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:10

Geen idee, ik weet niet wanneer ze gedekt is !

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 17:12

Zo, vandaag weer lekker met Myrre gekroeld.
Ze is toch zo lief. Haar banden zijn vandaag weer wat losser, haar staart kan alle kanten op, maar ja dat kon hij altijd al. De uier is niks, is al meer geweest en aan de vulva is ook nog niets te zien.
Ik denk dat ze wacht op mooi weer, aangezien de uier was gaan groeien toen het mooi weer was en weer kromp toen het koude werd Haha!
Gewoon het weerbericht in de gaten houden dus Koe

Nou, ze moet nog 16 dagen...
Ik denk dat Siena de volgende is, of mischien de merrie van Kitty