Spannend Droversrun! Ik ben benieuwd wanneer ze gaat
Charlie gaat goed de breedte in
Maris_
Geplaatst: 19-02-18 10:33
Haha Idd! Ze draagt meer opzij hè (van de fotos iig)
pretty
Geplaatst: 19-02-18 11:26
Flink dikke buik van Charlie al.
Droversrun als ik het goed zie,is de uier één geheel aan het worden. Ziet er goed uit hoor,alle tekenen wijzen op een naderende bevalling. Morgen is ze 320 dagen? Of zijn je ouders terug zeker? Spannend!!
Draakje netjes hoor,gefeliciteerd!
Linsa wauw die hebben flinke buiken alle 3!
Fotsy Flo is gewoon blij dat baasje terug is! Nette buik heeft ze.
Chantall die attitude.
Nikita die begint ook aan haar laatste loodjes!
Twinkelbel wat een leuke merrie is ze zeg! Ik begin een grote zwak te krijgen voor schimmels.
Tinniie
Geplaatst: 19-02-18 12:08
Oooh Chantall, dat froefroeke! Hóe schattig is dat
Myrthe hoe is het ondertussen met het been van je merrie? Jade heeft dit vorig jaar ook gehad hier, eng he..
Drover ze maakt zich idd echt klaar nu, kan niet lang meer duren he
En weer veel knappe dikke buiken! Ik en die van mij daarnet ook nog eens op foto gezet maar moet ze nog op computer uploaden.. over een weekje zitten ze hier ook al safe!
suus_elviera gelukkig, dan lijkt het mee te vallen. Was ze uitgegleden door de vorst of iets?
Twinklebel dan heeft Vien het goed voor elkaar! Lekker sprietjes plukken
Je gaat lekker Chantal, de volgende alweer bijna aan de beurt.
Nikitaxx welkom terug, Mexico, wat gaaf! Pip is mooi aan het ontwikkelen met haar hangbuikje en uiervorming.
femskie leuk is dat he, dat bewegen!
draaakje gefeliciteerd, goed gedaan!
LinSa zo die is al flink rond voor 240 dagen! Dat gaat een mooi tonnetje worden
AM_horses knappe paps weer even in de kijker. Heel wat poetswerk zeker!
Fotsy...ja klopt, nog 18 dagen tot ze veilig is. Maar ja, als ik uitga van 340 dagen dan heeft ze nog een stuk langer te gaan. Je weet niet wat je kunt verwachten.. Fijn dat je vakantie geslaagd was! En wat zie ik... een SCHONE Flo??!!
Droversrun ze houdt je lekker bezig zo!
knolselder ja wordt nu echt duidelijk te zien. Ik ben benieuwd welke kant veulie straks kiest.. links of rechts
Ze staan op het land al van af vrijdag vanaaf weer binnen wand gaat regen
Moratoetje
Geplaatst: 19-02-18 12:40
Flink wat pagina's om bij te lezen
Wat een prachtig veulen Chantall en een gaaf kleurtje, vind je het jammer dat ze gaat schimmelen?
Droversrun, spannende dagen voor jou .... ben benieuwd wanneer het veulen komt
Afgelopen zaterdag naar Centrale Hengstenkeuring van het New Forest geweest. Was een lange dag, 's morgens om 06:00 uur vertrokken en we waren om 21:00 uur weer thuis. Maar het was leuk en gezellig. Bij de jonge hengsten had ik wel vraagtekens bij sommige beslissingen van de jury Maar goed, het stamboek is weer 3 kleine maat hengsten en 7 grote maat hengsten rijker.
Laatst bijgewerkt door Moratoetje op 19-02-18 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
pradadaan
Geplaatst: 19-02-18 12:51
Ooooh ik lees even niet mee en ik mis het eerste DBT veulen! Maar wat een knapperd
En bij sommige is het al echt spanend! Zo leuk
Giv heeft vorige week de 7 maanden bereikt en zit vandaag op 220 dagen. Dus nog 100 tot veilig en 120 tot de uitgerekende datum.
Satinka 312 dagen, ze is echt zoooo dik Je ziet haar uier ook gewoon al zo hangen.
En Jade 303, een beetje subtieler
Moratoetje
Geplaatst: 19-02-18 12:59
Wat een buiken
Maris_
Geplaatst: 19-02-18 13:07
Wandelende buiken Maar ja die buiken kun je niet omheen hihi!!
droversrun
Geplaatst: 19-02-18 13:09
Zo, ik zal na al die ego posts weer even een bijleesvariant typen
@murosch, zou me niet te veel zorgen maken. Zolang hoeft ze ook niet meer toch? Hoe is de uier al een tijdje gewandeld hebt met haar, dan nog steeds zo hard? @Chantall, snap ik hoor dat dekentje, is ook zo koud. Denk niet dat ik er straks aan ga ontkomen. De uier van je maiden is zo leuk met die vlekjes @Nikita, jouw merrie begint ook lekker een dikkie te worden. Doe je nog veel met haar? @draaakje; gefeliciteerd met je puntjes! @Linsa; wat een kleine dikkies zo samen, echt heel schattig! @AM_horses; ik hoop toch niet dat Jonne mij ook nog 3 weken voor de gek houdt inderdaad, geloof dat ik dan geestdood ben Mooie schimmel trouwens die papa, echt fantastisch stoer beest @knolselder; lekker beertje zo met die wintervacht hoor. @moratoetje, tsja keuringen en wedstrijden het blijft toch altijd wat met die paardensport hoor.. @Pradadaan; lekker zo in het zonnetje staat ze je moet wel nog even geduld hebben haha . @Tinniie;
Woensdag is Jonne officieel veilig inderdaad en morgen komen mijn ouders terug van vakantie. Dus hoop voor hun dat ze niet vannacht gaat bevallen haha Uier is inderdaad nu een geheel en zo hard als steen. Je zou inderdaad zeggen dat het niet meer lang kan duren: - Hars kegels: check - Slappe banden: check - zakkend PH: check - Volle uier: check - onrustig gedrag: check
Jeeeej het eerste DBT veulen is geboren, gefeliciteerd Chantall! Wat een mooi meisje!
En droversrun wordt de volgende zo te zien. Spannend!
Heel interessant Mooney en leerzaam!
Myrthee dat is een flink been, wat vervelend dat ze zoveel trapt nu. Hopelijk bezeerd ze zich niet verder.
Draakje gefeliciteerd!
Knolselder ook een opzij drager zo te zien
Nikita en Linsa dat zijn ook flinke buiken zeg!
En ja Satinka van Tiniie spant echt de kroon, volgens mij ligt het veulen dwars in de buik
pretty
Geplaatst: 19-02-18 15:30
Wow Tinnie WAT een buiken.
Pradadaan beste buik ook al hoor voor de tijd! Ze ziet er goed uit.
Drover dat ziet er allemaal goed uit! Ik duim toch dat ze nog wacht op jouw ouders. Dan kunnen die het ook mee beleven. Maar qua tijd kan het best nu,geen zorgen meer over maken,ze is zo dichtbij de 320 nu!
Fotsy
Geplaatst: 19-02-18 16:24
Ziet er goed uit droversrun, mijn merrie gaat nooit lager dan 6 Spannend en hopelijk wacht ze nog even tot je ouders thuis zijn.
BUIK waar ga je met satinka heen? Nou jade was vorige jaren altijd wat bescheidener maar nu niet
Pradadaan ook al mooie buik hoor
Murosch Jep soms heel soms blijft ze een minuutje proper na het borstelen
Pfoe wat een dikke buiken komen hier langs! Je zou toch zeggen dat ze je niet meer zo lang gaat laten wachten droversrun.. Vandaag de 300 dagen grens bereikt! Nog niet veilig maar komt toch in de buurt Lekker in het zonnetje mogen grazen, foto is van gisteren