Ze is nu 168 dagen drachtig ( eerst zien eind volgende maand, vertrouwen is weg na Trees)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hinte schreef:Even een Gipsy spam![]()
Ze is nu 168 dagen drachtig ( eerst zien eind volgende maand, vertrouwen is weg na Trees)
Faline schreef:hinte schreef:Even een Gipsy spam![]()
Ze ziet er wel goed drachtig uit hoor!
En ze loopt precies een dag voor op Nina, die is nu 167 dagen, dus nog even en dan zitten ze precies op de helft! (170 dagen)
Nina heeft trouwens nog minder een buikje dan Gipsy als ik het zo zie.![]()
Ff wat anders nog, iemand hier bekend met de voerbakken van BR? Daar zitten van die stopjes in, daar zijn wij een aantal van kwijt, dus nu zit je met gaatjes in de voerbakken waar de brok ed door valt. Ben op zoek naar van die stopjes om het weer dicht te maken, maar van BR zelf kan ik niks vinden. Op agradi wel andere gevonden maar ik weet niet of die passen, staat ook geen maat bij.
Faline schreef:Ja ik heb al een mooie nakomeling gezien van cremello du bois uit een warmbloed en nog goed aan de maat ook! Die pony's hebben toch wel meer kwaliteit dan de gemiddelde gekleurde wambloed, vind ik. Maar een pony op je kwpn merrie moet je maar net willen natuurlijk.
Ductape plakt om een of andere vage reden niet aan die bakken. Maar heb al aantal goede tips gehad ondertussen