smooi schreef:Tinnie gefeliciteerd!
Aan degene met spannende merries: succes!!!
Ik zag nog wat mijlpalen langskomen de afgelopen dagen, ook fijn
Vanmiddag kreeg Kiss z'n eerste echte kinderbezoek, hij was té schattig

[ [url=m/UQSEUE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aOkyJY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3fohS8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat schattig
Diane_Basje schreef:@Jobamara, ben pas gister naar huis gegaan toen was ik pas rond half één thuis. Dus heb nog wel wat bij te slapen, maar vooral de pijnlijkheid van mijn lijf zien te laten zakken
Lekker warm bad nemen. Heb je geen baat bij dat back on track spul. Helpt bij mij altijd fantastisch.
onley schreef:Ben thuis madam was rustiger dan haar buurvrouw die ging constant liggen maf beest. Temp was normaal
Ph 6.5 en kling normaal.
Geen hars.
Ik gok het erop morgenvroeg is ze de eerste.
Hoop wel dat het morgen of in het weekend komt.
Heb dan vrij namelijk.
Duimen op morgen of overmorgen
polleman schreef:wakers succes op naar een paar mooie veulens deze nacht!
Hier is gisteren en vandaag van alles mis gegaan,
gister avond na thuis komst van stal hebben 2 honden ruzie gehad,
zijn naar dierenarts geweest en de hond heeft nu hechtingen het bloeden niet maar de nietjes zorgen er voor dat het mooie geneest.
en vanmorgen is mijn pleegvader gevallen (uitgegleden). maar dat gaat gelukkig nu weer wat beter dus 2 hele hectische dagen geweest waardoor ik niet toe ben gekomen om achter de pc te kruipen, als morgen alles goed gaat reageer ik weer uitgebreid en werk de pendellijst bij.
sorry voor mij afwezigheid op moment
Ai ruziende honden zijn nooit fijn. Hopelijk genezen de wondes mooi. En Beterschap voor je schoonvader.
Merrie hier wel wat aan het eten en scharrelen. Scharrelen deed mn andere merrie op het laatst ook. Banden zijn heel los nu. Nog even en ze valt uit elkaar haha. Ik ga maar weer een uurtje dutten alvorens de volgende controle. Lijkt aardig rustig nu. Maar er zit nu toch wel wat aan te komen. Mss nog niet vanacht maar gok wel voor het einde vh weekend.