En leuk dat de eigenaar van de hengst langs is geweest!
Hier gaat alles goed

Nu dus woensdag afwachten dan weer een echo bij de gynaecoloog. Voel me op het moment echt top, alleen zit snel vol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Clementine, fijn dat je mannetje eindelijk naar huis mag! Geniet ervan.
Nieuwelingen welkom!
Dianne, beterschap! Ik ben sinds woensdag ziek thuis (en ik meld me echt bijna nooit ziek). Ik ben heel moe en bij de minste inspanning doen mijn longen pijn (zelfs bij het lopen in de koude buitenlucht) en hoest ik mij longen uit mijn lijf...
Jes schreef:Polleman lief halstertje!!
En leuk dat de eigenaar van de hengst langs is geweest!
Hier gaat alles goedBen maandag alweer 17 weken, we hebben vanmiddag geprobeerd zelf te kijken of het een jongen/meisje was maar we worden er niet wijs uit
Nu dus woensdag afwachten dan weer een echo bij de gynaecoloog. Voel me op het moment echt top, alleen zit snel vol
Cemlys schreef:Cynthia82 schreef:Clementine, fijn dat je mannetje eindelijk naar huis mag! Geniet ervan.
Nieuwelingen welkom!
Dianne, beterschap! Ik ben sinds woensdag ziek thuis (en ik meld me echt bijna nooit ziek). Ik ben heel moe en bij de minste inspanning doen mijn longen pijn (zelfs bij het lopen in de koude buitenlucht) en hoest ik mij longen uit mijn lijf...
Hier ook hoesten. Vanmorgen tikkeltje keelpijn en vandaag zo nu en dat wat vaag gevoel in mn maag. Hoop dat dit niet doorzet. Heb nl een nieuwe werkplek bij waar ik volgende week voort eerst start. Helaas hele weekend weinig slaap door opleiding. Vandaag wel even osteobeurtje gehad. Zat weer hartstikke vast. Merrie onder hoede van haar oude verzorgster