Cynthia82 schreef:zitake schreef:Ow ow groningen krijgt sneeuw, net nu het niet hoeft, moet morgen net 5uur de weg op, grrrrr. Wordt weer lekker stressy.
ga alvast maar pakken. pony's doe ik morgenvroeg wel denk ik. Erg zal ik ze weer eens twee weken niet zien. maar ach ze komen buiten dat is het voornaamste.
Krijg je eindelijk sneeuw, is het weer niet goed!![]()
Ga je op vakantie?
whahaha eventjes is het nog goed, morgenvroeg wordt het denk ik vloeken
kan ik voor de rest van de dag de weg op. Ik ga een weekje op vakantie bij mn ouders in Belgie, goh wat heb ik daar zin in. Lekker weer in de heuveltjes wandelen, bos, zee,... wordt dat platte een beetje strontzat
. Hond gaat mee, maar is uiteraard weer een halve volksverhuizing, die huge bench moet de auto in, liefst achter de autobench (dus moet dat ding los zien te krijgen) en dan nog maar zwijgen over alle andere troep die mee moet.
Maar ach wordt leuk! Heb zelfs nog twee extra daagjes aangeboden gekregen op het werk
jeuj. die neem ik maar denk ik, ben kapot. Mijn laatste lontje is op nadat ik de hele middag bezig geweest ben aan snijtanden uithalen bij een konijn. Daar gaat je geduld pas aan op en al helemaal omdat het er een is die eigelijk heel moeilijk onder narcose gaat. dus nog even wat huishoudelijk werk, hond uitlaten en dan met filmpje op de bank.
. maar ach ze komen buiten dat is het voornaamste.
Wij maken ons eigen feestje