Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier een mijlpaal 310 dagendrachtig

Dat gaat al opschieten.
Het was wel voorspeld, maar ik had echt niet verwacht dat het ook echt zou komen.
Sue dankje wel

Veel dames hier gaan lekker en het schiet al op voor sommigen ! 

) en ze krijgt nog wel pijnstillers. Zit een gipsje om de hoef, zie je dus verder weinig van. Zal morgen even vragen hoe en wat, ben echt moe nu, geen zin in moeilijk doen. 
Sjintoo schreef:Enkele maanden terug paste het nog in mijn hand, maar nu op 6 maanden al niet meer.
Ik heb trouwens besloten om Mieke ergens te laten bevallen waar ze Trakheners fokken. ZE krijgt dan een birth alarm en camerabewaking + de eigenaresse zelf is veearts, dus moest er iets mis gaan is zij er in een mum van tijd bij. Aangezien ik zelf geen ervaring heb met de geboortes van veulens leek me dit de beste oplossing. Zijn er hier nog mensen die hun merries ergens anders laten bevallen?
)
Compleet paard wat heel mooi in elkaar zit en ook nog eens goed beweegt. En ook Zizi Top (v Tango x Ferro) viel bij ons in positieve zin op 
Hij lijkt wel wat op zijn halfbroer Vivaldi.
Maakt niet uit op welk moment van de dag ik voel, er is altijd beweging waarneembaar. 
Haha!
Fijne avond iedereen!!