ThePast03 schreef:Eyecatcher schreef:ja maar het is al een aantal keer voorgekomen dat een eigenaar de paarden van internet heeft gehaald door het vele commentaar.... en dat moeten we proberen te voorkomen...... op dit forum maakt het niet uit, maar op het forum van america wel... ik kan er met de pet niet bij dat je zo'n mail durft te sturen naar de eigenaar
Ik zou niet weten hoe ik moet voorkomen dat mensen in Amerika commentaar leveren
Dat zoeken ze daar maar lekker zelf uit
Als de merrie eigenaar hier mee zou lezen en posten zou ik haar gewoon eerlijk vragen waarom ze deze merrie heeft gedekt en of ze niet enorm bang zou zijn voor de risico's die een tweelingdracht met zich meebrengt. Dat zou ze kunnen zien als commentaar maar ook als belangstelling en dat laatste is het feitelijk gewoon omdat ik het echt niet begrijp waarom ze dit gedaan heeft.
Om zo'n mail te sturen is weinig lef voor nodig, wat dat betreft is internet lekker anoniem. Lef had de afzender gehad als hij of zij dat recht is haar gezicht had durven zeggen.
Maar het heeft ook zo weinig zin en het is zo nutteloos om dit soort dingen te zeggen als de merrie al drachtig is en er geen weg terug is.
Dan is het belangrijk dat de merrie er gezond uitkomt en dat lijkt tot nu toe het geval. )
ja gelukkig heeft de merrie het overleefd... bij deze merrie zijn ze er met 6 maanden achtergekomen en konden er niks meer aan doen,,,,,