Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maroes schreef:Ook ik schrik erg van de reactie van Marije.
Zodra Marije had gereageerd, ging ik snel kijken,want er was weer een update over een van de merries. Vindt het erg jammer dat het op deze manier moet gaan,omdat er een paar pennies de boel komen verpesten. (maar zou dit niet tijdelijk zijn) Ik heb namelijk het gevoel dat ze dit expres doen om te sarren. Het zijn er namelijk wel opeens veel die in het topic komen. Hoe weten ze opeens allemaal van de cams(terwijl je ze hiervoor nooit tegen kwam?)
Maar is er geen andere manier......want je haalde toch de updates van speciale sites, waar wij niet op kunnen? Is er echt geen andere mogelijkheid. Want ook de "goeie"cammers lopen zo een boel bevallingen mis.
Het is namelijk het eerste wat ik doe,als ik me bed uit kom en dat is de cams openen.
Hopelijk komt de rust terug met daarbij Marije!
Dus ben ik even gaan zoeken naar een update en vond er een.....
Strohbehn,
Ellie .. still just that little it of wax.... Thinking she is the one to watch. Body is ready .. even if bag is funky yet.
Libby.. I think we are safe on her for the night.
Dana01 schreef:ik weet wel dat het gebeurd Manzano, maar niet zo erg als de laatste dagen, als er een topic in de hk was geopend, was het probleem er niet geweest denk ik.......
maar misschien vergis ik mij, ik ben ook maar een mens
MarijeR schreef:Even een korte reactie van mij over het topic in de afgelopen dagen...
Na de vele irritaties van afgelopen week en zelfs walgelijke reacties van vanavond door diverse bokkers, heb ik het helemaal gehad met het topic.
Erg jammer want ik volg al vanaf 2001 de cams en ook op bokt maar voor mij is het nu genoeg geweest.
Ik ga dan ook niet meer de moeite nemen om updates te zoeken of lijsten te maken.
Erg jammer voor de mensen die al jaren op bokt de cams volgen maar ik doe het voor m'n lol en die is er absoluut niet meer
Misschien dat ik van mening verander zodra er op bokt wat verandert maar op deze manier hoeft het van mij niet meer...
joellover schreef:ze lijkt nu wel dood in de cam
Levy schreef:joellover schreef:ze lijkt nu wel dood in de cam