En jij ook kabayo, met nog een dag binnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kayley95 schreef:Ze is er! Geboren om 5.42. Groot veulen is het geworden! Had ik zeer zeker niet verwacht. Boston heeft ons ook goed voor de gek gehouden met haar 1 druppeltje hars gisteren en haar rustige karakter. De kleur van het veulen is de vraag. Ik heb geen idee, dus de experts hier onder ons. Ga je gang met kijken.![]()
[ [url=m/9jcXbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ejGsMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ngCoIN.jpg]Afbeelding[/url] ]
wel een prachtige merrie!
. Palomino bont is die officieel
. Dus heel benieuwd wat voor kleur eruit komt in combinatie met Maria! Maria is bruin bont. Al vermoed ik dat ze stiekem ook wat roan achtig iets in zich heeft. Met verharen van winter naar zomervacht word ze altijd helemaal wit en zodra de zomervacht er weer op zit is ze weer bruin bont
. Heel apart
.
?
. Fluister jij het even toe aan Jenny en Maria ? Er gebeurt nog weinig met die uiers van de dames.
.
. Kayley95 schreef:Ze is er! Geboren om 5.42. Groot veulen is het geworden! Had ik zeer zeker niet verwacht. Boston heeft ons ook goed voor de gek gehouden met haar 1 druppeltje hars gisteren en haar rustige karakter. De kleur van het veulen is de vraag. Ik heb geen idee, dus de experts hier onder ons. Ga je gang met kijken.![]()
[ [url=m/9jcXbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ejGsMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ngCoIN.jpg]Afbeelding[/url] ]
? Ze willen nog niks doen met de uier. Ik zit er echt op te wachten tot er eentje gaat vullen.
.