Dit heb ik nog teruggevonden, als iemand nog een dracht heeft meegemaakt (als deelnemer van het DBT) die in dit rijtje past, dan laat het maar even weten (+ welke merrie en welk jaar het was)
Langste dracht: Equinecoach – Roxana Dakota x Vandals Gold Cream / Custom Made Cream Dakota – hengst 372 dagen jjooyyccee – Nikita x Laurentz / Enjoy – merrie 368 dagen XLC70 – Ruby x Sir Oldenburg / E-Design – hengst 367 dagen haflinger_27 – Vanya x Acilliano-BE / Athiron – hengst 366 dagen aslo – Daisy x BamBam / Roani – merrie 366 dagen
Pff hier gelukkig tot nu toe te vroeg of precies op tijd. Maar dit is een maiden, dus zou het nu niet weten. Vanavond toen ik kwam lag ze, in het donker. Toen liep ik wel iets sneller naar haar stal toe, maar ze lag gewoon te slapen.
Maseike
Geplaatst: 16-03-12 01:17
Tjonge ik kwam nog snel even kijken of Petra een veullie erbij heb maar las op Facebook ook niks dus we wachten maar af
Iedereen weet dat ik nu geen drachtige Mon heb dit jaar maar Mon denkt daar anders over en meld zich toch maar weer in dit topic hahaha, ze is leeg maar heeft ineens binnen paar dagen dikke tieten
Na nog een keer kijk is het toch een merrietje geworden hahahaha is gewoon de spannning Maar om 00:57 geboren een heel mooie meisje De naam horen jullie morgen..
Niet dat ik weet,stalhouder is tussen 8 en 9 op stal dus wie weet.Ben gister TOT 11,45u op stalgeweest maar buiten het raar dragen van haar staart en dat ze iets warmer leek geen krampen kunnen ontdekken....maar zeker ben ik er niet op.
Amber die van jou is goed bol! Opzich wel leuk als je je kort voorsteld Maar je bent van harte welkom hoor!
Bij deze: Ikzelf ben dan natuurlijk Amber en ben 15 jaar oud. We hebben thuis 4 paarden waar Zara er één van is en dus drachtig. Zara is 6 jaar wordt in april 7 en dit wordt haar tweede veulen. Ze is een haflinger X tinker kruising is gedekt door een volle tinker; Forrest (die staat een paar huizen verderop) en is 1.37 groot!
Nou dit is wel de basic informatie denk ik Mocht je meer willen weten hoor ik het wel!