Yes nog 2 foto's van halldor gevonden op de hengstensite van yoline. altijd leuk van de vader van het toekomstige veulen. goede combinatie met tigra vond ik wel
Eindelijk is het lange wachten beloond! Ik had het al wel verwacht dat orri de volgende zou zijn
Bij Siena dus nog niets, is wel heel onrustig geweest, stal was idd weer een mesthoop Inglio. Ik denk dat er nu een Orri boek in omloop is....Siena gaat voor de 360
Ben ik weer, heb nog geen foto's (sorrysorrysorry).
Ik kan wel zeggen dat Akiko erg ondernemend is: ze heeft mama 5 uur lang geen rust gegunt.
HEEL veel drinken, rondjes lopen en mama al nadoen door te doen alsof je hooi eet
Ze is wel de kleinste van alle kinderen van Orri, dus het is goed dat ze er zo lang in is gebleven. Alhoewel haar andere kinderen juist wat groot waren en Orri daarom veel moeite had met bevallen.
Met Akiko was daar dus geen sprake van Wat ging dat snel zeg! Ik dacht dat Misty snel was!
Ze heeft hele lange achterbenen, wat het opstaan wel wat bemoeilijkt. Oh ja, wat ik ook zo schattig vond: ze heeft een echte snor!
Vanmiddag komt de DA, ben benieuwd wat ze van haar vind.
Maar goed, ik beloof nu plechtig pas te gaan waken TOTDAT Orri dus kegelt. Scheelt ons een hoop tijd en gestress
Wat fijn dat het allemaal goed gaat!! Ik ben wel benieuwd naar die snor!
Komt er dan weer een mini Orri, gezien je belofte dat je pas gaat waken na het kegelen? Ik vind het trouwens wel een goeie, alleen durf ik niet thuis te slapen al kegelt ze niet.
Zit ik hier met smart te wachten totdat Tyrza een eigen topic voor Akiko opent MET foto's!!! Hahaha nee blij te horen dat alles goed gaat met de kleine en dat ze flink drinkt! Heb je niet even een foto van de papa? Kunnen we vast gokken hoe de kleine eruit ziet!
Gefeliciteerd Tyrza en wat een ontzettend leuke naam heeft de jongedame.
Bij Femke is nog helemaal niets, volgens mij gaat die niet bevallen, maar ontploft ze op een gegeven moment gewoon
Ik heb haar nu voor het eerst 's-nachts op stal gehad en toen ik gisterenavond rond 11-en nog even ging kijken, keek ze me echt zo aan van waarom sta ik hier opgesloten en wat kom jij in godsnaam hier in het donker doen Nu heb ik haar apart in het weiland gezet en daar was ze het ook al helemaal niet mee eens. Ik heb het toch maar gedaan omdat ze zich van de groep al zo aan het afzonderen was, ze stond helemaal niet meer bij de anderen. Maar van mij mag het komen, ze is al 8 dagen overtijd
Eindelijk dan toch. Tyrza GEFELICITEERD!!! Zo zie je maar weer,het komt pas als het af is Het was gewoon nog niet af. Fijn dat alles zo vlot verlopen is. Nu lekker genieten.
Gefeliciteerd Tyrza, eindelijk. Orion is nu ook al 4 dagen overtijd. En dat vind ik al slopend! Orion verwacht een veulen van Tuschinski, heb gezien van Unityy dat die ook erg lang kunnen blijven zitten. Het wordt haar eerste veulen ik weet dus ook totaal niet hoe het verder zal verlopen. Heeft al wel wat uier, maar niet echt veel, en woensdag zat daar voor het eerst een ieniemienie druppeltje was aan (geelachtig), donderdag weer en nu niets meer...(ook geduld hebben is moeilijk) Ik heb het al die tijd een beetje gevolgd en ben nu zeer benieuwd naar de foto's Tyrza! Het was wel een thriller bijna..