Floripori oh nee wat een stress! Wat vreselijk.. Hopelijk blijft alles goed gaan en blijven ze beide gezond

Cynthia wat is ze mooi rond

Ik zie dat je de zon al doorgestuurd had. Bedankt he! Super blij mee. Nu nog wat graden hier heen en dan helemaal tevreden
JoSav snap ik. Ik vind Limburg prachtig. Maar ik kan friesland nog niet verlaten denk ik

Lieve mensen zijn goud waard
Ik reken uitgerekende dag gewoon precies 11 maand. Dus 29 april gedekt. 29 maart uitgerekend. Maar ik verwacht het veulen rond de 320 dagen als uitgerekende datum.
Mooney veilig
Dieyar wat een geweldige lieve foto

Charmfaith ik ben benieuwd naar de melktest!
Kayley95 spannend
Sanet netjes al een opfok geregeld!
Knolselder mooie buikjes

Twijfel je nog?

Ze zien er heel tevreden uit
Tinkels gezellig zo in de buurt! Zal ik eens beter op je foto's letten. Misschien herken ik iets
Ketly ik wil een barock pinto merrie houden. Een hengst tot ongeveer 4 jaar. Proberen goed te keuren als dekhengst en dan weg. Stel je voor dat een merrie niet mooi getekend is overweeg ik evt verkoop... maar dat is afwachten
Ljongema telt mooi door!
Oke ik heb zo'n vreemd voorgevoel. Nog nooit eerder gehad. Maar dat het veulen zich vroeg gaat melden.... Ik ben gewoon zenuwachtig nu en onrustig in huis en vandaag op het werk. Ik snap het niet?
Dus zonet maar Zilver gecheckt... want ja dat gevoel..
Uier veel voller dan 2 dagen terug. Eigenlijk voller dan gisteren maar toen geen foto gemaakt omdat er geen verschil was. Linker foto is gepoetst met babydoekjes dus verkijk je er niet op
[ [url=m/TNFyVu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder vond mijn moeder gister opvallen dat haar banden ineens vreselijk slap zijn geworden. Tevens de kling gecontroleerd. Deze lijkt anders als anders. Vooral langer. Ook spotte ik wat bloed aan/in de kling. Kan de bloedprop zijn. Ze is haar rustige zelf. Zoals altijd. Maar dat zegt bij haar niks
Ik heb zelfs melk kunnen testen. Dat is nog wel een 7
[ [url=m/3NFUv2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit kan ook gewoon ontwikkelingen zijn, of een 10 dagen draai. Ik zeg ook niet dat het vanavond komt. Maar ik weet wel dat ze snel is en het er zo uit floept. Ik heb de camera aan en zal bij de laatste voerronde nog een check doen , melktestje en het alarm om doen. Wordt de eerste nacht waken! Dag 309 overigens. Tenzij eerste dekking dragend, dan dag 313. Het mooiste zou zijn langer in mama. Maar iedereen weet hoe snel ze bakt