jeetje marije, dat is nog eens een leuke verrassing

ik heb even een vraagje, maak me een beetje zorgen eigenlijk, dus even de vraag uit een ander topic gekopieerd:
wat denken jullie?
normaal gesproken is mijn Glowy echt het braafste meisje van de klas, luistert altijd goed en is heel knuffelig, maarrrr....
gisteren wilde ik de dames binnenhalen en kwamen ze niet toen ik riep, renden keihard van me weg en de weide is zo'n 4500 m2, dus flink ruimte om te rennen, ik kreeg ze niet te pakken want natuurlijk rennen camille en saphira achter glowy aan, uiteindelijk samen met manlief met een lint ze richting paddock gedreven en toen de hekken dicht gedaan, toen lekker gevoerd en nog een hele poos rustig zitten knuffelen met sahira en camille, vanmorgen ging het wel goed, maar toen ik ze vanavond binnen wilde halen , precies hetzelfde als gisteren, alleen mag ik nu niet eens meer knuffelen, ben er maar bij gaan zitten en er een poosje rustig tegenaan gekletst, maar zelfs binnen is ze stuurs, zou het aan de dracht kunnen liggen? ze zit nu op ongeveer 260 dagen. maar ze heeft hier al twee keer een veulen gehad en zo ken ik haar niet, ze is nu ook ongelooflijk dik, dat ken ik ook niet van haar, wat denk jullie ervan?