Ik heb het gevoel dat Dynamic nu wel gaat beginnen . Durf het bijna niet te zeggen .Zucht, had ik maar niks gezegd....
Kyra staat buiten ook dr veulen terug te duwen :|Staat heel erg tegen het hek te schuren, gekke merrie..
pauk: bij mij doet de cam het niet hoor.. ?@quintusgl: ik neem me ook voor om dat soort uitspraken niet onnodig te doen of vanavond niet meer.. maar weet niet hoe moeilijk dat wordt
klopt, broertje is aan z'n server bezig..Kyra staat ook nog buiten maar ik kan dr zien vanuit het raam..
Pauk schreef:klopt, broertje is aan z'n server bezig..Kyra staat ook nog buiten maar ik kan dr zien vanuit het raam..oke, mooi dat t klopt dat ie t nog niet doet.. hoop dat alles iig straks geod isvoor vannacht.. hoe laat moet je vanavond weg??
over een kwartiertje/half uurtjeheb nog iemand die voordurend oplet straks en ik ben zowiezo om 12 uur weer thuis misschien wel eerder
Pauk schreef:klopt, broertje is aan z'n server bezig..Kyra staat ook nog buiten maar ik kan dr zien vanuit het raam..Hoi Pauk! Heb je weer die cam van vorig jaar aanstaan? Jouw laatste merrie is gelijk met mijn merrie uitgerekend
Dynamic staat weer te schuren.. We krijgen toch niet het zelfde optreden als gisteren avond he Dynamic?
Rivaldo schreef:Dynamic betekent Stuwkracht of vaart, als dat nou ook eens zou gebeuren met de bevalling tja.....