wat leuk dat alles al opschiet. Nog even en ze komen allemaal achter elkaar.
Muzefee: Ik duim voor je dat alles goed gaat.
Ik zit met iets: Me paard stond altijd met een ander pony maar die pony was heel dominant. hapte naar haar zodat zij bij de brokken kon van mijn pony ( Ze staan 24/7 op wei) of gewoon als die er langs wou. Nou is die eigenaar weg gegaan bij ons omdat ze het luxer wou. Mijn paard heeft toen een maand alleen gestaan en werd met de dag kwaaier, en vond niets meer goed. Maar toch stond ze zielig in de wei voor zich uit te kijken. Nu zijn er nieuwe mensen met nieuwe pony`s 1 shet en 1 oude pony. Maar nu is zij de dominante. eerst dreigde ze naar allebij, oke dat is naar normaal ze wil de kudde lijder zijn. nu is het bij de oude pony ove en doet er heel lief tegen maar kan nog steeds niet met de shet over weg. ze hapt naar hem en dreigt. Ik vind dit niet zoon fijn beeld. Ze was altijd heel lief en onschuldig.
Zou dit komen door de hormonen omdat ze zwanger is? En zal ze na de zwangerschap weer normaal gaan doen? Ik hoop het zo wand mis me liefe onschuldige meid. Normaal kon je bij haar in de wei knuffelen, nu loopt ze weg:(