Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
255 was driekwart van de dracht
)

De tijd zal het uitwijzen.
woei woei 
Vanmiddag toch maar even naar de kliniek gebeld, bleek dat ze vanochtend is geopereerd. DA heeft misschien wel gebeld, maar toen was Tjebbe niet in huis. De assistente/telefoniste kon er niks over zeggen, DA was op pad, dus Tjebbe heeft als het goed is tussen 3 en 4 weer gebeld en heeft dan als het goed is ook nieuws.
Ik ga na het eten weer heen, dus vanavond kan ik jullie éindelijk nieuws brengen! Jullie moeten ook veel geduld hebben.

Er zit nu een speciaal ijzer onder met een plaat (of die plaat komt er nog onder?!!) en er zit een klein gipsje om de hoef. Morgen gaan ze kijken hoe ze er voor staat. Stalbaas houdt er rekening mee dat ze al mee naar huis kan, maar ik houdt er rekening mee dat ze er nog een week blijft. Er is niet over pijnstilling gepraat, maar neem aan dat ze wel wat toegedient krijgt.
Verder weet ik weinig, maar dit is voorlopig genoeg.
Het gaat goed!
IK wel, stalbaas denkt andere dingen, maar als de DA het even haarfijn uitlegd komt het wel goed.
Tjebbe is nogal eens wat warrig (wordt ook al ouder). Maar de zorg voor de merrie komt zeker goed!
maar goed, tis niet lang meer tot die mega dikke 300
en nog 45 dagen tot de uitgerekende datum
(nu stond ze vast, dus weg komen lukte niet
) En ze bleef dit maar doen, héél vreemd! Tjebbe kon d'r daar ook niet aaien.
Vind het erg vreemd, toen ik een kwartier later kwam deed ze nog steeds zo en ook alsof ze bang was dat ik d'r ging aaien, terwijl ze normaal aandacht tekort komt (vind zij).
Is ze nou enorm kietelig?
Ik wil niet dat het vertrouwen weg is.
Zondag ben ik er pas weer, dus dan even zien of ze het vergeten is.

Wat een weer vandaag zeg!