Morgen haal ik Cartouche aan huis om een oogje in 't zeil te houden ,nog een dikke maand voor de bevalling
Eigenlijk is hier de laatste tijd wel èèn en ander gebeurd ,maar had de tijd niet om alles te plaatsen
Bleu eyes zita is naar Silketje vertrokken vorige week ,en mama Golden maij heeft iets in haar oogje gekregen waardoor er een witte waas op ligt ,ze staat nu thuis en word behalndeld met antibiotica en oogdruppels ,we hopen dat ze niet blind word
Ymke is ook vertrokken ,zij had een 2è premie op de keuring gekregen
Ma/*ma Ydwine brengen we vandaag weg ,ze is verkocht aan een hèèl lief meisje uit de buurt en we blijven haar opvolgen ,ook qua bevalling e.d.
We willen ons een eigen tinkerhengst aanschaffen,want zijn het over en weer gerij k.tsbeu
We hebben er èèntje op het oog ,een tweejarige zoon van Baggio.
Gisteren heb ik zijn haartjes naar het labo gestuurd om te testen of hij de tobiono factor heeft en homozygoot is voor bont....laat het ons hopen want anders kopen we hem niet en het is zo'n lieverd ,hij heeft geen echte inktspots ,maar dat zegt niet altijd alles denk ik ?
Hier is Finnbar
en

En een lieve foto van Kellsey

Zo dat waren mijn laatste weken effe geschetst , en dan hebben we het nog niet over de zovele keren rondrijden met merrie's naar hengsten en om te scannen