jeetje weer veel gekletst! ben 2 dagen niet online geweest! en weet niet hoeveel blz ik door moest lezen! hahah
ik antwoord ff in het algemeen ok? sorry
marije/fenneke en co: allereerst wens ik jullie veel sterkte! tis een moeilijke maar wel goeie keuze geweest! hopelijk heeft mees ook niet teveel verdriet.. en neemt ze goed afscheid van der kleine vent!
iedereen die veulens hebben gekregen!: GEFELECITEERD!!!!!! bij mij gaat het ook nu steeds meer kriebelen1!
ik heb van lisa afgelopen week ook fotos gemaakt... ze mogen sinds deze week het land in!! dus zijn lekker land fotos geworden!
fotos zijn van 252 dagen dracht op 27-3-07:
HALLO? WAT KOM JIJ DOEN??
WAAROM GA JE DAAR ZITTEN?
FF LEKKER GENIETEN VAN HET GRAS HOOR!(zie dat oogje )
Ik kan melden dat ik een kleine hengst erbij heb Vannacht om 10 voor 2 ongeveer. Net na dag 320 dus op dag 321. Nikita heeft dus zich netjes aan de minimaal 320 gehouden
@Muzefee: Dat word veel waken en zenuwen voor jou, 7 stuks..... @KMD: Yak, poepfoto's @Melanie: Lekker dat Lisa in de wei kan, ze geniet er zo te zien van. @Faniek: Van harte gefeliciteerd. Jammer dat ik het niet heb gezien op de cam. Ik zag haar gisteravond wel veel plassen en draaien, maar rond een uur of 11 heb ik het opgegeven.... Brave merrie zeg, netjes gewacht tot 320 dagen!
Ik heb de zenuwen er voor over. Allemaal kleine mormeltjes !! Hoop dat het dit jaar allemaal goed gaat, vorig jaar is het veulen van mijn pony ingeslapen. Was, zogezegd, gehandicapt.
Melanie20: Ziet er lekker uit zo buiten! Faniek: Gefeliciteerd! Nicole288: super zo'n mijlpaal! Gefeliciteerd!
Wij zitten nog een beetje over Furella in. die staat ook bekend om het verwerpen van veulens en eet nu ook niks meer. Alleen buiten in het land maar geen wortel of biks. Dus hopen dat het nog allemaal blijft zitten!
Callucci is zielig. Zijn sprong is dik. Dus direct DA gebeld!
melanie20: whi! wat een fel kleurtje! ze ziet er goed uit
cheveyo: mooi showhalstertje alleen een tikkie te klein voor een tink
faniek: *is stikjaloers* gefeliciteerd!!! ben benieuwd naar foto's en zit te wachten op meer info
update van hier: ikke zwaar teleurgesteld uier lijkt nog nergens naar nouja, ik ga de foto's even uploaden, kunnen jullie zelf kijken...
Dilhara en Angel vanochtend voor het eerst eventjes gescheiden. Ging geweldig! Dilhara stresste helemaal niet zolang ik bij hem bleef, toen hij dan echt alleen was heeft hij wel staan hinniken natuurlijk, maar hij bleef héél cool. Angel ging ook prima van dr veulen weg. Maar na enkele minuten begon ze dan toch ook te hinniken. Toen ben ik Dilhara uit stal gaan halen, ventje liep allerkeurigst met mij mee. Ben helemaal happy dus!
Lusitana, lastig dat je niet weet wanneer ze uitgerekend is (of weet je wel ongeveerl?) Is het nog maar pas dat ze begint te nestelen? Dan zou het inderdaad wel is dichterbij kunnen komen! Spannend
Gefeleciteerd Djesseka, en zet je zinnen buiten de problemen ook maar lekker op je merrie! En ook voor Silketje met de mijkpaal, ik wou bijna zeggen met het veulen maar het was dus vals alarm... pfff En ook voor Kootmirdam met de mijlpaal (veel mijlpalen ineens zeg)
En van harte ook voor Nicole288! Foto's? En weet je het geslacht nu al? En Shirefan óók gefeleciteerd met je kersverse Chippendale!
Marije, echt verschrikkelijk jammer dat het niet gelukt is met Merlyn Heel veel sterkte, het was een prachtventje
Faniek, ook gefeleciteerd met je mijlpaal en "veilige zone", in de melkfabriek is duidelijk ook al beweging te zien
Muzefee, wat een hoop uiers zeg! Dat worden véél slapeloze nachten schat ik
En ziet er goed uit Melanie, mooi merrietje!
Hier niet zoveel nieuws, gisteren had Rose voor het eerst wat uieractie maar ik schat dat ze nog 4 weken moet. Ze gaat meestal wel wat vroeger dus ik hou 1 mei aan als datum