Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dana01 schreef:high alert bunny
manzano schreef:Ik snap het probleem echt niet zo hoor.... mensen zijn gewoon overenthousiast... mogen op bokt nergens anders een topic plaatsen, dus tja...... Het is wel vaker dat er slowchat topics onstaan buiten de HK. Daar kan je toch gewoon overheen lezen. En mensen zeuren dat ze er niet tussen komen, maar het enige wat ze te melden hebben is dat mensen niet zo veel onzin moeten kletsen. Dat is net zo offtopic als de rest.... blijkbaar wil je toch ook wel graag wat zeggen, anders heb je er ook geen last van. Sorry, maar ik vond het nogal een arrogantie hebben hier..... het is gewoon openbaar, anders maak je een besloten forum.
edit: ik heb wat willekeurige pagina's bekeken in het topic en dat is net zoveel prutsmuts, alleen dan met minder mensen.
Ik denk trouwens dat het hierna wel weer mee zal vallen. Piaffe heeft er gewoon veel bekendheid aan gegeven, dus dan kan je zoiets ook wel verwachten....