Kyrke, mag je best blij mee zijn, die van mij draagt scheef, hoop gewoon dat dat voor de bevalling allemaal goed draait

Janine ik ben niet super bekend met kwpn dus kan je niet helpen!
Flori oei! Marezilla! Die van mij gaat ook regelmatig stilstaan, dan heb ik vaak het idee dat veulenlief gek doet, of ze gaat juist lopen...
Tanja, net een tafeltje

Luna, zo hee, die Kato draagt of scheef of is heel rond haha, zien er goed uit! Ben benieuwd!!
R
Knolselder, die bevalling herriner ik mij uit een topic! Heel bijzonder. Overdag bevalling lijkt mij heel fijn, maar ook weer lastig. Ik heb geen camera op de paddock gericht, gelukkig wel altijd iemand aanwezig en veel toezicht, maar toch, alsof ik daar minder op berekend ben!
Zouden jullie paard op stal laten overdag bij idee dat het misschien wel komt? (Als je geen vrije uitloop stallen hebt bedoel ik)
Michelle, wow!! Die gaat hard inderdaad!!

Hier weinig te melden! Dag 256, gaat nu weer behoorlijk sloom of weer snel soms. Knijp hem wel regelmatig ivm rhino. Maar dat hoeft eigenlijk niet echt.. en nog op zoek naar da die snachts evt wilt komen. Met de nageboorte en veulen controleren toch wel fijn! Nu ben ik weer mooi bij. Echt superbenieuwd naar de komende veulens!! Houd me mooi bezig totdat Belle zelf moet.