Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moest ook ff nadenken wat dat kon zijn idd.
Er gaan al veel richting de 200 zeg!

Hier bizar mistig dus helaas niet de geplande buitenrit, maar madame liep lekker te sjouwen in de bak
Ze is wel zooooo druk ook op stal zeg, jeminee stuiterbal
wat leuk, ik heb veeeel katten
waaronder 1 niet gesteriliseerde, ik vind het zo verslavend
(en ook nog heleboel andere diertjes)
Fotsy schreef:Dus Joyce een buik naar beneden is hengst en een buik in de breedte is merrie, ben benieuwd, misschien daar eens statistiek van bijhouden want de pendel was geen succes.
, lees wel lekker mee , maar dan is het teveel om nog op te reageren, inowa je dames zien er super uit, ik hoop dat pepper een merrie voor je heeft

mooi buikje en mooie merrie 
hihi linda2008 schreef:Naar beneden een hengst, in de breedte een merrie?? En als het allebei is?? krijg ik dan een ruin?hihi
Moeder natuur staat voor niks 
Idd ook maar eens even pendelen, ben benieuwd!
Oh ja ruinen geboren laten worden... daar ga ik voor!

, mijn merrie was vijf dagen overtijd, in DBT 2015 was een merrie drie weken over en toch een merrieveulen. Zo ken ik iemand wiens merrie altijd maar 320 dagen draagt ongeacht geslacht, maar de uitzondering bevestigt altijd de regel.
.
en veeeeel, ik heb 2paarden, 3pony's met nog eentje op komst (als alles goed mag gaan), 1hond, vijf katten, 20konijnen, koppel ganzen, 3eenden, 5kippen en 2kalkoenen. Amusement verzekert
graag zouden we nog pauwen en varkens en een eland hebben