In training is een groot woord. Ze wordt nog 6 dagen in de week gereden. Gewoon basis werk in alle gangen. Ik verwacht ook nu weer niet zo'n groot veulen inderdaad Woogy. ter vergelijking het veulen van 2009 2 dagen oud. Toen was ze ongeveer gelijk als dat ze nu is met haar dracht.
Ja ik hoop dat ze een beetje opschiet nu iedere dag een keertje testen en hopen dat ze binnenkort gaat zakken in der ph.. Echt als ze 6.4/6.0 krijgt dan ga ik op van de zenuwen dat weet ik nu al
Yellomofoon
Geplaatst: 25-03-14 19:22
Dustinlover, heb je die ph tests toevallig van minihorseshop?
Edit: zie net dat het een andere is
Kan je elke merrie "melken" voor die tests? Ben bang dat als ik er bestel dat ze dan niet wil dat ik aan haar uier kom...
Laatst bijgewerkt door Yellomofoon op 25-03-14 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee ik heb ze niet van MHS. Die van MHS zijn er pas sinds kort dus ik weet niet hoe die werken en deze hebben bij mij al 1 seizoen goed gewerkt en ook bij andere fokkers die ik ken dus blijf ik bij het oude vertrouwde
Welke waardes bedoel je? Ik weet wel dat je met de refractometer de melkdichtheid test. En daar kan je in eerste instantie niets uit afleiden. Het is niet dat ze standaard van 30 oplopen naar zeg 50 in 10 dagen. Maar dat een grote sprong (omhoog dan wel omlaag) wel betekent dat het binnen 24 uur gebeurd