Dat wachten maakt het helemaal goed, zon merrieveulen van het verlanglijstje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelodyT schreef:Van mij mag het veulen alle dagen komen alleen hoop dat het voor vrijdag er is!Staleigenaar heeft kaartjes gewonnen voor indoor brabant voor vrijdag,en zaterdag avond moet hij weg!Zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als het haar niet zelf lukt!bokt standbye houden misschien ....
Joyceee86 schreef:Savath eindelijk, en dat zonder ooievaar
Nicole288 schreef:MelodyT schreef:Van mij mag het veulen alle dagen komen alleen hoop dat het voor vrijdag er is!Staleigenaar heeft kaartjes gewonnen voor indoor brabant voor vrijdag,en zaterdag avond moet hij weg!Zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als het haar niet zelf lukt!bokt standbye houden misschien ....
Houd als je dan alleen bent liever je veearts standby, bokt kan niets doen als er iets mis is. En misschien is er een andere ervaren persoon die mee kan komen waken als je verwacht dat ze zal gaan?
savath gefeliciteerd! Mooi bont!
gaapje wat schattig die 2 samen
Ineke beterschap, je zult stevig balen, maar het is wel zaak om eerst goed beter te worden en thuis doe je mss toch eerder wat te veel dan in het ZH
frenia schreef:interessant om te weten savath dat het dus wel gedaan wordt de geboorte in gang zetten
gefeliciteerd met je knappe merrieveulen!!!
inowa schreef:Joyceee86 schreef:Savath eindelijk, en dat zonder ooievaar
@ savath: gefeliciteerd!!
overigens moet er toch wel een ooievaar aanwezig geweest zijn ergens want zag er rond 11 uur half 12 vanmorgen rond arnhem ergens maar liefst 2 vliegen...