Dana01 schreef:Manzano, ik heb Cheyenne op de cam, ik vind het geweldig dat zoveel mensen enthousiast zijn en meekijken. maar op het moment dat ik een update probeer te plaatsen kom ik er niet tussen vanwege de vele nutteloze berichten.......dat lijkt mij niet de bedoeling......
verder nog dit, de andere topics worden gesloten, wat denk je dat er met dit topic gebeurd? slow chatten mag gewoon niet, hier niet, en ergens anders ook niet..... de bedoeling van dit topic is kijken.....en indien je informatie hebt ook plaatsen.
Dat snap ik wel, dat het frusterend is, en 100x zeggen dat er een DA is hoeft ook echt niet. Dat heb ik zelf ook aangegeven, maar verder....
Ik heb nu echt een heleboel willekeurige pagina's ingetypt in dit topic (dus via: ga naar pagina, en dan gewoon een nr. intypen); en elke keer zit er een heleboel Slowchat tussen!! Wellicht is het onbewust en omdat het veel rustiger gaat merk je het niet.... maar het is er echt wel. Probeer het zelf maar 
De moddies sluiten alle slowchattopics en sturen het hier heen, dus wat dat betreft....