[HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re: [HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:24

jufloontje schreef:
Ik vind het erg jammer Marije, maar snap je volkomen. Ik lees veel mee, maar plaats vrijwel nooit wat, omdat je toch dan niet veel meer zinnigs te melden hebt dan anderen...

Veel succes met jullie merries verder! Mogen we die wel blijven volgen? Geniet er namelijk elke keer weer van!

ik geloof, dat dit het eerste echt zinnige is wat ik in dagen heb gehoord, pluim voor jou jufloontje

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:26

Dana01 schreef:
ik geloof, dat dit het eerste echt zinnige is wat ik in dagen heb gehoord, pluim voor jou jufloontje

....

essiether

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:26

tja ik vind het erg jammer maar kan mij hier wel in plaatsen.
Het was zeker vanavond niet plezierig om op het barncamtopic te zijn.
Ik hoop van harte dat er toch nog een oplossing voor kom want ik heb erg van de cam's genoten en met name van jou cam's

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:28

de cams blijven het wel doen Essiether
alleen het commentaar blijft uit.....

ik probeerde vanavond een update te plaatsen, maar heb het na een half uur proberen opgegeven......dat lijkt me niet de bedoeling van dit topic

Shani_1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:32

ik vind het ook erg jammer Marije maar ik snap je helemaal had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan..... hopelijk komen die penny's niet meer terug en kan het hier hopelijk weer het oude topic worden

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:34

Ik snap het probleem echt niet zo hoor.... mensen zijn gewoon overenthousiast... mogen op bokt nergens anders een topic plaatsen, dus tja...... Het is wel vaker dat er slowchat topics onstaan buiten de HK. Daar kan je toch gewoon overheen lezen. En mensen zeuren dat ze er niet tussen komen, maar het enige wat ze te melden hebben is dat mensen niet zo veel onzin moeten kletsen. Dat is net zo offtopic als de rest.... blijkbaar wil je toch ook wel graag wat zeggen, anders heb je er ook geen last van. Sorry, maar ik vond het nogal een arrogantie hebben hier..... het is gewoon openbaar, anders maak je een besloten forum.

edit: ik heb wat willekeurige pagina's bekeken in het topic en dat is net zoveel prutsmuts, alleen dan met minder mensen.

Ik denk trouwens dat het hierna wel weer mee zal vallen. Piaffe heeft er gewoon veel bekendheid aan gegeven, dus dan kan je zoiets ook wel verwachten....
Laatst bijgewerkt door manzano op 25-03-06 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:36

jufloontje schreef:
Dana01 schreef:

....

hihihihi Loon....je krijgt een pluim

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:38

Begrijpelijk Marije....maar je blijft toch nog wel up-dates geven over je eigen merries????????

shemar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:39

Ik plaats ook nooit wat, kijk alleen altijd even hoe de merries er voor staan en welke er gevolgd moet worden. Als ik er even tussenuit ben geweest, lees ik even terug om te zien welke merries er al bevallen zijn.
Meer informatie is hier denk ik ook niet nodig, de rest kan je allemaal met eigen ogen zien.

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:40

manzano schreef:
Ik snap het probleem echt niet zo hoor.... mensen zijn gewoon overenthousiast... mogen op bokt nergens anders een topic plaatsen, dus tja...... Het is wel vaker dat er slowchat topics onstaan buiten de HK. Daar kan je toch gewoon overheen lezen. En mensen zeuren dat ze er niet tussen komen, maar het enige wat ze te melden hebben is dat mensen niet zo veel onzin moeten kletsen. Dat is net zo offtopic als de rest.... blijkbaar wil je toch ook wel graag wat zeggen, anders heb je er ook geen last van. Sorry, maar ik vond het nogal een arrogantie hebben hier..... het is gewoon openbaar, anders maak je een besloten forum.

Manzano, ik heb Cheyenne op de cam, ik vind het geweldig dat zoveel mensen enthousiast zijn en meekijken. maar op het moment dat ik een update probeer te plaatsen kom ik er niet tussen vanwege de vele nutteloze berichten.......dat lijkt mij niet de bedoeling......

verder nog dit, de andere topics worden gesloten, wat denk je dat er met dit topic gebeurd? slow chatten mag gewoon niet, hier niet, en ergens anders ook niet..... de bedoeling van dit topic is kijken.....en indien je informatie hebt ook plaatsen.

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:42

djuno schreef:
hihihihi Loon....je krijgt een pluim

Gaaf he, ikke helemaal trots!

Maar nu weer ontopic...

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:44

Dana01 schreef:
Manzano, ik heb Cheyenne op de cam, ik vind het geweldig dat zoveel mensen enthousiast zijn en meekijken. maar op het moment dat ik een update probeer te plaatsen kom ik er niet tussen vanwege de vele nutteloze berichten.......dat lijkt mij niet de bedoeling......

verder nog dit, de andere topics worden gesloten, wat denk je dat er met dit topic gebeurd? slow chatten mag gewoon niet, hier niet, en ergens anders ook niet..... de bedoeling van dit topic is kijken.....en indien je informatie hebt ook plaatsen.

Dat snap ik wel, dat het frusterend is, en 100x zeggen dat er een DA is hoeft ook echt niet. Dat heb ik zelf ook aangegeven, maar verder....

Ik heb nu echt een heleboel willekeurige pagina's ingetypt in dit topic (dus via: ga naar pagina, en dan gewoon een nr. intypen); en elke keer zit er een heleboel Slowchat tussen!! Wellicht is het onbewust en omdat het veel rustiger gaat merk je het niet.... maar het is er echt wel. Probeer het zelf maar
De moddies sluiten alle slowchattopics en sturen het hier heen, dus wat dat betreft....

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:48

ik weet wel dat het gebeurd Manzano, maar niet zo erg als de laatste dagen, als er een topic in de hk was geopend, was het probleem er niet geweest denk ik.......
maar misschien vergis ik mij, ik ben ook maar een mens

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:06

Sjonge jonge.....

Ook al is er ruchtbaarheid aan gegeven op onze site, als de merrie het heel moeilijk heeft en er wellicht een leventje in gecvaar komt, lijkt mkij het logisch dat het belang van de dieren voor jullie plezier gaat hoor.
Godzijdank is alles goed afgelopen en morgen kunnen jullie ze gewoon weer in hun eigen stalletje bewonderen.

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:07

met de merrie ook alles oke leef?

Nado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:10

Levy en anderen, gefeliciteerd met jullie veulen en wat fijn dat alles goed gegaan is !

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:13

Ja, alles is gelukkig piekfijn in orde nu!

Jeayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:14

Durf haast geen bericht te plaatsen, maar ik doe het toch.
Levy, van harte met een gezond merrieveulen en mams, geniet ervan !

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:20

gelukkig maar Leef........
Jeayna, gewoon plaatsen hoor.....

Jeayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:31

Bedankt Dana.
Ik hoop stellig dat het tij keert, vanavond was echt het toppunt van in en in triest.

Waar kan ik overigens een update vinden van Banner ? kan helaas geen board vinden op hun website.

Oonax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:35

MarijeR schreef:
Even een korte reactie van mij over het topic in de afgelopen dagen...
Na de vele irritaties van afgelopen week en zelfs walgelijke reacties van vanavond door diverse bokkers, heb ik het helemaal gehad met het topic.
Erg jammer want ik volg al vanaf 2001 de cams en ook op bokt maar voor mij is het nu genoeg geweest.
Ik ga dan ook niet meer de moeite nemen om updates te zoeken of lijsten te maken.
Erg jammer voor de mensen die al jaren op bokt de cams volgen maar ik doe het voor m'n lol en die is er absoluut niet meer

Misschien dat ik van mening verander zodra er op bokt wat verandert maar op deze manier hoeft het van mij niet meer...

Je hebt helemaal gelijk. Ik volg dit topic nog niet zo lang en heb altijd al respect gehad voor de bokkers zoals jou Marije die duidelijk meer ervaring hebben als ik. De laatste tijd wordt dit topic echter overspoeld met mensen die totaal geen respect tonen (Niet voor de paarden én niet voor de eigenaars).
heb de reacties een paar pagina's terug gewoon met verbasing gelezen... Wat is er nu belangrijker? Dat jij de bevalling ziet, of dat het veulen gezond ter wereld komt?

Ik vond het topic een paar weken terug gewoon veel gezelliger...
Hoop dat er hier vlug iets veranderd. Veel meer woorden maak ik hier niet meer aan vuil.

In elk geval: Proficiat Levy! Je bent vast opgelucht dat alles goed gaat

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:37

@ Levy: Gefeliciteerd! Gelukkig maar dat moeder en dochter het goed maken. Vind dat het veulen een erg leuke en mooie naam heeft gekregen Ga morgen zeker kijken of moeder en dochter weer in de stal staan met de cam, vind alleen het belangrijkste dat alles gezond is

MissRoxyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:55

Oh gelukkig maar is alles goed gegaan ,wel jammer dat ik het niet kon zien ,maar idd ,ik vind het belang van beide dieren VEEL en VEEL belangrijker.

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 01:59

Gefeliciteerd Levy! Zeer leuke naam hebben jullie bedacht! Nogmaals gefeliciteerd!
Wat betreft de slowchatters. Mee eens Kwam om 12 uur weer op bokt, heb er dus een uur over gedaan voordat ik hier uit kwam.
Op naar de volgende! En morgen (eigenlijk vandaag) lekker genieten van Toos en haar veulen!

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 08:00

Lees dat het veulen er is en beiden het goed maken... gefeliciteerd Levy! Hele leuke naam!

Gelukkig ging ik gisteren op tijd weg!