Gefelicteerd met je kleine flinkerd. Mooi beestje. En leuke tietjes updates weer Hier beginnen de theezakjes eindelijk weer een beetje vol te lopen. Anouk vindt het ook niet meer zo leuk als ik aan haar buik zit want dan wordt de kleine telkens erg actief en ze is het schoppen een beetje beu.
Jaaa gefeliciteerd Manda en Lisannne!!! Snel foto's!
Knolselder
Geplaatst: 24-04-16 17:03
Fré heeft plots haast. Eergisteren: Vanmiddag:
iEmmaaa
Geplaatst: 24-04-16 17:11
Ik meld me ook weer, na een lange tentamen week ... Helaas niet kunnen reageren door de drukte, maar heb wel geprobeerd zoveel mogelijk mee te lezen.
Zag een aantal veulentjes voorbij komen! Gefeliciteerd allemaal!
En ik wil Nicole en Kelly heel veel sterkte wensen, wat een rot periode
Hier vandaag de 300 dagen behaald, dat vroeg natuurlijk om een speciale mini foto shoot
De drukte is hier weer voorbij dus kan weer volop reageren!
@knolselder, zo das idd een flink verschil in zo'n korte tijd
Vientje
Geplaatst: 24-04-16 17:19
Gefeliciteerd Kiki!! Mooie bonte meid!
Lisanne ook gefeliciteerd! Dat vraagt om foto's
Keesje heeft een mooie buik Gaat ook hard zeg!
Ik open dit topic écht niet meer op mijn werk. Mijn collega's vermoeden volgens mij inmiddels dat ik een soort perv ben met al die foto's van uiers in variërende toestanden
Kiki, wat een knoeperd! Maar wat is ze mooi getekend!
Even een ego verhaal, want ik ben gesloopt. Maak kennis met Lutando
Het is een eigenwijs, maar knuffelig kereltje!
Vannacht was ze zo onrustig, dus wij hebben tot 4 uur zitten kijken op de tv. Ze deed niks dan achter elkaar rondjes lopen in de stal, dus wij waren ervan overtuigd dat het zou komen. Maar van 3 tot 4 uur stond ze ineens een uur lang te slapen in de stal en was er geen actie meer te bekennen, dus toen zijn we maar naar bed gegaan. De wekker gezet om half 6 en toen was er niks aan de hand. Per toeval draaide de eigenaresse zich een keer om in bed en zag dat ze was gaan liggen.. Toen was de pootjesblaas er al. Snel naar stal gehaast en leek eerst het hoofdje niet mee te komen (voelden we niet) maar hij kreeg uiteindelijk toch het hoofdje erbij en toen verliep alles eigenlijk heel vlot en soepel. Baida doet het ook zo goed, echt een supermama! We mogen er allemaal bij, maar is wel heel alert en beschermend naar hem.
Ik ben zo verliefd op het kereltje Wat bijzonder om mee te maken. Hij heeft ongelofelijk lange stelten en nog hele weke koten dus staat nog zwaar belabberd op zijn benen, maar dat trekt nog wel recht. Heb nog geen goede sta foto's maar die komen nog wel!
Wat een knapperd lisanne! Leuk dat kleine kolletje en mooie naam ook!
Knolselder
Geplaatst: 24-04-16 18:00
Wat een leuk ding Lisanne! EN ik hou wel van donker met kolletjes
Filmpje van Suusje vanmiddag Natuurlijk haar drafpasjes steeds wanneer ik gestopt was met filmen Wat een leuk ding Lisanne! EN ik hou wel van donker met kolletjes
Prachtig L_isanne Die weke kootjes trekken nog wel bij.
iEmmaaa aan de 300 dagen mijlpaal
Aaaah, prinses Livia
Hier weinig te melden behalve dat Joan d'r buik nu met de dag groeit. Haar uier lijkt nu een beetje stil te staan weer
Fotsy
Geplaatst: 24-04-16 18:37
oh suusje, hevig ding, liep ze nu bonk tegen de omheining? gek ding
Livia is zo schattig met dat dekje
ja weke kootjes komt helemaal goed
iEmmaaaa tof 300dagen mijlpaal
kent iemand hier de melkstrips van minihorseshop, ik ging om 4uur even testen en raar hij bleef geel, om dan oranje te worden en uiteindelijk terug roos uit te slaan, blijven die kleuren niet staan? is dit bij andere testjes wel zo? hier worden ze na paar minuten allemaal roos