Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wings_love schreef:Vanochtend hadden we(mijn moeder en ik) bedacht dat we Winny maar even bij moesten knippen. Nu kregen we zojuist een foto binnen van onze verzorgster, die zich helemaal rot gelachen heeft en die ik jullie niet wil onthouden.
[ [url=m/t1HIlt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn moeder heeft regelrecht door haar wintervachtje heen geknipt![]()
Ik kwam niet meer bij toen ik het zag hahaha
inowa schreef:Aniek dat klopt,heb ze allebei al vanaf veulen gezien.
Ik heb een foto van de hengst ja.
[*img]m/XkH2To.jpg[/img]
*[ [url=m/ZMwzdi.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hengst is maar 2 cm groter maar wel veel grover gebouwd dan pepper.
Breder en zwaarder beenwerk en echt meer massa
Knolselder schreef:Ja hoor! 'Spock' zit mooi op schema!![]()
[*img]m/8hZsOu.jpg[/img]
Hier zitten ze nu op 171, 139 en 80 dagen.
WOW, Charlie zit dus ook al over de helft![]()
jolandje schreef:onze kleine Camille is vandaag PROK goedgekeurd en van buitenaf gescant, was een mooi ruggengraatje te zien, dus veulen zit er nog mooi in
AniekR schreef:Pretty, op de laatste foto's, pagina 310 geloof ikwaren ze wel wat viezig. Maar voor jouw geruststelling:
[*img]m/2kXRsG.jpg[/img]
[*img]m/SGBlf5.jpg[/img]
Paar weken terug in die regen periodeVind dat het moet kunnen hoor. Het zijn dieren die lekker vies mogen zijn! Alleen de maandelijkse foto's voor in het archief gaat er (meestal
) even een borstel over heen haha.
Noisy schreef:Ik heb hetzelfde probleem als jou.. Zwangerzilla en nu al een buik tegen mijn kuiten...
[ [url=m/wjNVta.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze vreet echt iedereen op die dichter dan 3m passeert..Neusgaten tot aan de oren opgetrokken en zwiepen met de staart, niet normaal. Godzijdank tolereert ze mij nog
Cynthia82 schreef:Keesje, dag 146
[*img]m/53Si7E.jpg[/img]
Tjinta schreef:Cemlys wat een supermooi onderschrift heb je trouwens!!![]()
![]()
Ja we hebben ze nu boven bij zoonlief. (die woont boven). Keuken kwamen de honden ook.
Kyra de mechel had er al eentje om te spelen opgehaald...en ze gaan nu lopen. De eerste drie weken waren ze idd in de keuken in een grote doos op tafel.
![]()
![]()
Huize chaos.
Cemlys schreef:Zijn er al mensen die wat hebben zien bewegen. Bij mn maiden merrie vorig jaar zag ik al vanaf 150 dgn beweging. Velen zitten daar al op.