Als je dichterbij had gewoond had je die van ons kunnen lenen roze hoofdstel van peeps maar je woont een beetje ver haha. ik nu snel naar stal op de fiets en hondje lief mee, spekglad hier dus hoop dst ik normaal kan fietsen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-12-10 14:06
Wat een leuke foto's en filmpjes van Mira weer. Bij Neon heb ik nog niets gevoeld, maar ben daar ook eigenlijk helemaal niet mee bezig. Van mij mag het ook nog wel even duren voordat het veulen komt, ben er eigenlijk ook nog niet echt naar aan het uitkijken. Komt misschien omdat ik ieder jaar een veulen heb, en ik gewoon eerst weer warm weer op mijn lijf moet hebben voordat die kriebels komen.
ja is toch ook wel logisch! je hoopt vooral dat alles gewoon goed gaat
Cynthia82
Geplaatst: 21-12-10 18:25
Wat een schitterende foto van die laatste Tink, KMD!!! Ik ben jaloers!!
Vandaag weer even foto's van bolle Sjees gemaakt. Morgen is ze 7 maanden, maar ik ga pas vrijdagavond weer en dan is het donker. Dus dan maar 7 maandenfoto's op de 21e.
mn mooie peepsie weer hierboven. Nadat ik deze foto''s gemaakt had, probeerde ik hem beter in te stellen alleen nu is die super slecht van kwaliteit en lelijk
Leuke foto's gezien en leuke filmpjes met bewegend veulen! Bij ons af en toe wel wat te voelen, maar dan voornamelijk bij Tarinka. Niet heel vaak maar af en toe een stampje onder mijn hand, bij het slikken en drinken en na het lopen ofzo. Ik las wat over verharen, mijne zijn nog helemaal niet aan het verharen maar zijn wel opvallend minder in de vacht als de jaren voorheen.
Hier had de ruitersport winkel uitverkoop, dacht veulenhalstertje te gaan kopen. Snert.. heeft hij er maar 1... een beige met zwart.. Dat vond ik nou net weer niet leuk. Had mezelf een kerstcadeautje beloofd voor kleine H..
Want tja, voor je het weet is het maart.. En ik vind Sjol wel heel hard groeien de laatste weken, jemig..