gefeliciteerd met de kleine meid, wat is ze mooi getekent! nu sta ik dus bovenaan de lijst, dat maakt de zenuwen nog erger. maar het zal niet voor vannacht zijn ,ze is zo rustig. maar ja ,je weet het nooit!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-03-10 21:02
Savath, eindelijk dan, maar het inkleuren heeft wat tijd gekost, dat is duidelijk. Mooi ding zeg, vosbont als ik het goed zie?
verslagje van mij endurance wedstrijd. Ik heb heerlijk gereden, en Duuc deed het echt SUPER. Voorkeuring hartslag van 35, pa na 1 min ongeveer 43, finish 56, nakeuring 36. Helaas was ik in het begin fout gereden, ik had me iets te goed aan de regeltjes gehouden dus er hingen links wel 10 gele lintjes maar ik dacht nee ik moet alleen de lintjes aan mijn rechterkant hebben. Tjha STOM met dus gevolg dat ik 15 min goed moest rijden. Nou dat ging allemaal super. Helaas afgekeurd op locomotie bij nakeuring. Ik weet totaal niet waar het vandaan komt, zijn been was niet dik of warm, en zojuist op stal nog maar zeeer licht onregelmatig. Deze week toch even foto maken want op 26 km al kreupel is niet goed. Wellicht is het niets gewoon verstapt, maar als er wel wat is, weet ik het tenminste ook gelijk. Al met al toch ontzettend veel geleerd en mijn vader en zusje ook. Die dachten namelijk dat ze rustig van het ene groompunt naar het andere konden rijden, maar ze kwamen er achter dat het toch echt wel een vak apart is.
Savath, geweldig! Wat een mooi veulen! Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag op 311 dagen dracht mijn meisje los in de bak gehad. Als een gek ging ze in de ronte, zonder dat ik iets deed. Er stond nog een dubbelsprong van mijn voorganger, heel laag hoor. Die nam mevrouw gewoon uit zichzelf. Oortjes naar voren en gaan. Plat door de bocht, zo hard dat ik haar op een gegeven moment maar heb gestopt, vond het maar eng, ze zou zo onderuit gaan. en briesen en proesten dat ze deed. Even voorjaarsgekte.
gefeliciteerd Savath, wat zul je opgelucht zijn na het ellenlange wachten en zorgen maken.
Hier heb ik weer een minder berichtje, morgen wordt ik toch weer opgenomen. Ik wordt niet snel genoeg beter dus morgen moet ik weer terug naar het ziekenhuis en daar moet ik dan blijven totdat ik rechtop kan gaan zitten zonder flauw te vallen.
Mooie baby Savath. Hier nog steeds niet zo heel veel buik, zeker als ik hangbuiken in dit topic bekijk, ze heeft wel wat, maar ze kan ook zomaar wat dikker zijn we zien wel of er iets uitrolt straks. Ze is voor de 15de mei uitgerekend, wanneer begonnen de meeste merries hier echt buik te krijgen?