[HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

balance
Moderator Over Paarden

Re: [HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:28

Ach toch, Oma... je stuurt me maar een pb hoor als je support nodig hebt. Mag gerust. Ik heb zelf ook nogal wat veulens gehad -nou ja, m'n dieren dan- door de jaren heen en maak me niet meer zo druk maar ik kan me jouw ongerustheid goed voorstellen hoor.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:29

Het duurt even, maar dan heb je ook wat. Knipoog

http://www.marestare.com/comfert.php overdue
Well, miss Onyx is still hanging in there. She is still about the same . BIG ole belly. Was going to add a picture I took of her yesterday showing just how big it is, but photobucket seems to be down right now.
Anyway, not much change!

http://www.marestare.com/topline.php overdue
I let Lexi out and the first thing she did was collapse on her side and lay flat for five minutes. Then some rolling, then up and eating... but tons of tail action. She seems VERY uncomfy today...

http://www.marestare.com/pbandj.php
Just a little update on Roanie. Her udder is still progressing, vulva is relaxed, tail head is a lot more prominent today and relaxing, and she is pretty uncomfortable.

http://www.marestare.com/paintscapetwo.php
Last update on there: looking like raney is in labor set the alarm off in the chat room she is really ready to go.

http://www.marestare.com/marygoround.php overdue
Owner knows she is pacing and restless, maybe soon!!

http://www.marestare.com/jcpaint.php
Yes she sure has been restless and miserable all night. I feel so sorry for her. Her bag is full and tight and her woowoo is swollen. Don't know how much more the pore thing can take, I'm afraid she will be totally wore out by the time she has that baby.

http://www.marestare.com/hiddencreek.php
Please stop by and visit Infinity at Hidden Creek Farm! She is due in early April....I'm getting an early start watching her! Infinity came for Erica and she is in foal to her gorgeous stallion Taker!!

http://www.marestare.com/glenhillone.php
I have to go to the grocery store but am hesitating because when I just cleaned her stall she had 5 really soft poops. Thats quite a bit since her stall was just cleaned 2 1/2 hours ago.
She is acting a little funny. She usually has her head out the window, in the food tub or is sleeping. This morning she is acting different. I know Chops is standing guard but I can not count on him to call me (he gets a little cocky) if Soph decides to get down to business.

http://www.marestare.com/paintscapetwo.php
Last update on there: looking like raney is in labor set the alarm off in the chat room she is really ready to go.

http://www.marestare.com/mythic.php
She is very elongated and her vulva is practically hanging open. She's all loose and squishy in the dock area. No wax, no easily accessible milk (I can get a little if I try real hard). Will try again in a few hours.

http://www.marestare.com/crosscreek.php
Geen update te vinden, merrie zou 17/2 uitgerekend zijn en houdt ons al dagen/weken bezig. Tong uitsteken

http://www.marestare.com/goldenventure.php
Kerry had rolled a few times last night which she doesn't usually do. Sawdust all over her and stall was a mess. Baby has dropped considerably since yesterday. FULL udder this morning. She went right out and rolled 2 more times and was acting very studdish towards Max. This is DEF going to be a colt

http://www.marestare.com/moolahtwo.php
Leggs is pretty much miserable. I don't think she will go tonight, but she does need watched just in case if anyone can fit her on their screen She is ready to foal other than I do think that she will wax. I don't see any wax yet. My vet looked at her today and said she looks like she is going to explode She doesn't think it will be long either. She has already lost her mucus plug(says the vet) and is VERY, VERY loose behind.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:33

ThePast03 schreef:
maroes schreef:
Toch zou ik het jammer vinden als het niet gewoon bij het oude blijft,dit doe ik al jaren en ik vind het heerlijk om te doen.

En daar sluit ik me helemaal bij aan!
Af en toe gaat het even verkeerd maar dat is altijd weer goed gekomen en dat zal ook best blijven gebeuren.
In zo'n geval kan er dan gewoon om een update gevraagd worden, is een stuk makkelijker en gezelliger dan elke keer deze discussie weer op te rakelen. Knipoog

Ik sluit mij hier volledig bij aan, ik vind het heerlijk juist hier de updates te posten en probeer dat regelmatig te doen ook Tong uitsteken Maar het echte werk kan idd af en toe in het kletstopic maar dan kan hier gewoon gezegd worden ook Lachen

Edit tnx Iris Go jij! Go jij!

oma

balance schreef:
Ach toch, Oma... je stuurt me maar een pb hoor als je support nodig hebt. Mag gerust. Ik heb zelf ook nogal wat veulens gehad -nou ja, m'n dieren dan- door de jaren heen en maak me niet meer zo druk maar ik kan me jouw ongerustheid goed voorstellen hoor.

Dat doe ik dan Knipoog
Wij hebben ook een zo'n 10 veulens gehad, maar ik zie hier dingen die ik gelukkig zelf nooit heb mee gemaakt.

_Marlijn

Zo, dat is een hele lijst Iris! Super. Haha!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:34

Iris82, kus op je kop hoor. Heerlijk, je gaan gewoon onverstoorbaar je gangetje en komt weer met een lijstje op een presenteerblaadje. Erg bedankt.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:36

Super Iris OK dan!

Hmmm, de cam van Sleepy Hollow Acres is uit. Zou het niet goed gaan met de kleine? Scheve mond

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:36

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:40

*bloost* dank jullie allemaal voor de complimenten. Lachen Ik vind het ook helemaal niet erg om even te prutsen met de updates. Kan het helaas alleen niet iedere dag omdat ik vrij druk ben, maar ik doe mn best.

Heb de komende dagen wat meer tijd omdat ik alles afgezegd heb ivm de operatie van mijn vriend (die (offtopic) overigens goed gegaan is).

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:41

Bedankt Iris en Eydis, voor de updates en de tips.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:46

Ben ik nu echt in de bonen of zie ik het verkeerd.Maar Lexi was toch een schimmel??

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:47

maroes schreef:
Ben ik nu echt in de bonen of zie ik het verkeerd.Maar Lexi was toch een schimmel??

Hmm nu begin ik ik aan mijzelf te twijfelen Clown

ThePast03

Iris82 schreef:
Heb de komende dagen wat meer tijd omdat ik alles afgezegd heb ivm de operatie van mijn vriend (die (offtopic) overigens goed gegaan is).

En dat vind ik dus super om te horen!

__Martine__

Ja, dat is ze toch nog steeds? Clown
Edit: ho, deze merrie lijkt inderdaad wel erg donker.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:50

Lexi
Afbeelding

Das echt een schimmel jah! Haha!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:51

Zo zie je maar, een modderbad kan wonderen doen...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:52

balance schreef:
Zo zie je maar, een modderbad kan wonderen doen...

Krijg je een mooie huid van zeggen ze Ja

en een dikke.... Clown
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 17-03-08 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:54

ThePast03 schreef:
En dat vind ik dus super om te horen!

Hij zei: Ik wil echt niet dat je niet naar de dierenambulance gaat omdat ik geopereerd ben. Boos!

Maar ik wil graag bij hem zijn, hij maakt zich al zo druk. Moet natuurlijk gewoon werken overdag vanaf woensdag maar savonds ben ik er voor hem. (altijd handig als je zelf maar bijrijder bent...) Er zitten hechtingen in zijn oog en hij is zich nu gruwelijk druk aan het maken dat ie geen kapjes meegekregen heeft voor zijn ogen voor snachts want hij is bang dat ie gaat wrijven. Morgen moeten we op controle en dan gaan we die toch vragen...

Zo zie je maar weer hoe makkelijk het is om offtopic te gaan. Maar ja, wat moet ik dan?

On topic: ik weet niet welke merrie dan bij topline in de stal staat. Tong uitsteken Verder is de rest volgens mij vrij rustig, ondanks dat de updates veel belovend zijn.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:57

Iris82 schreef:
Hij zei: Ik wil echt niet dat je niet naar de dierenambulance gaat omdat ik geopereerd ben. Boos!

Maar ik wil graag bij hem zijn, hij maakt zich al zo druk. Moet natuurlijk gewoon werken overdag vanaf woensdag maar savonds ben ik er voor hem. (altijd handig als je zelf maar bijrijder bent...) Er zitten hechtingen in zijn oog en hij is zich nu gruwelijk druk aan het maken dat ie geen kapjes meegekregen heeft voor zijn ogen voor snachts want hij is bang dat ie gaat wrijven. Morgen moeten we op controle en dan gaan we die toch vragen...

Zo zie je maar weer hoe makkelijk het is om offtopic te gaan. Maar ja, wat moet ik dan?

On topic: ik weet niet welke merrie dan bij topline in de stal staat. Tong uitsteken Verder is de rest volgens mij vrij rustig, ondanks dat de updates veel belovend zijn.

Jee zeg, kan me voorstellen dat hij dat best eng vindt. Anders misschien even een gaasje erover plakken voor vannacht en dan morgen inderdaad om zo'n kapje vragen?
Kan me voorstellen dat je bij hem wil zijn hoor, zou ik ook willen.

Sterkte voor hem en voor jou natuurlijk.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 22:59

ik wil nog even iets kwijt.
dank zei het offtropic hier heb ik afgelopen 3 maanden een hoop geleerd hier.
had nog nooit een bevalling gezien.
moest ook telkens vragen, wat is dat, wat betekent dat, enz
iedereen hardstikke bedankt voor jullie geduld en uitleg Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:04

vrouwke schreef:
ik wil nog even iets kwijt.
dank zei het offtropic hier heb ik afgelopen 3 maanden een hoop geleerd hier.
had nog nooit een bevalling gezien.
moest ook telkens vragen, wat is dat, wat betekent dat, enz
iedereen hardstikke bedankt voor jullie geduld en uitleg Haha!

Dat heeft bijna iedereen gedaan die hier nieuw binnenkwam dus voel je niet bezwaard hoor Knipoog

Gelukkig zijn hier nog genoeg mensen die het geen enkel probleem vinden om op al die vragen antwoord te geven en ik hoop ook echt niet dat mensen nu niets meer durven vragen of zeggen.
We hadden hier weer een gezellig topic, laten we zien dat we dat gewoon houden.
En daar hoort af en toe off topic ook bij! De merrie's zijn nu eenmaal niet altijd even spannend. Clown

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:05

Ik heb ook zeker heel veel geleerd van dit topic Ja
En je leert altijd weer bij.

Iris, beterschap voor hem. Mag er idd niet een gaasje overheen voor de nacht?

*edit: typo
Laatst bijgewerkt door Kimmes op 17-03-08 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Shelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:10

Ha ha, daar was bijna iemand voor de cam gaan plassen.... Clown

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:11

oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:18