Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ThePast03 schreef:maroes schreef:Toch zou ik het jammer vinden als het niet gewoon bij het oude blijft,dit doe ik al jaren en ik vind het heerlijk om te doen.
En daar sluit ik me helemaal bij aan!
Af en toe gaat het even verkeerd maar dat is altijd weer goed gekomen en dat zal ook best blijven gebeuren.
In zo'n geval kan er dan gewoon om een update gevraagd worden, is een stuk makkelijker en gezelliger dan elke keer deze discussie weer op te rakelen.
balance schreef:Ach toch, Oma... je stuurt me maar een pb hoor als je support nodig hebt. Mag gerust. Ik heb zelf ook nogal wat veulens gehad -nou ja, m'n dieren dan- door de jaren heen en maak me niet meer zo druk maar ik kan me jouw ongerustheid goed voorstellen hoor.
maroes schreef:Ben ik nu echt in de bonen of zie ik het verkeerd.Maar Lexi was toch een schimmel??
Iris82 schreef:Heb de komende dagen wat meer tijd omdat ik alles afgezegd heb ivm de operatie van mijn vriend (die (offtopic) overigens goed gegaan is).
balance schreef:Zo zie je maar, een modderbad kan wonderen doen...
ThePast03 schreef:En dat vind ik dus super om te horen!
Iris82 schreef:Hij zei: Ik wil echt niet dat je niet naar de dierenambulance gaat omdat ik geopereerd ben.
Maar ik wil graag bij hem zijn, hij maakt zich al zo druk. Moet natuurlijk gewoon werken overdag vanaf woensdag maar savonds ben ik er voor hem. (altijd handig als je zelf maar bijrijder bent...) Er zitten hechtingen in zijn oog en hij is zich nu gruwelijk druk aan het maken dat ie geen kapjes meegekregen heeft voor zijn ogen voor snachts want hij is bang dat ie gaat wrijven. Morgen moeten we op controle en dan gaan we die toch vragen...
Zo zie je maar weer hoe makkelijk het is om offtopic te gaan. Maar ja, wat moet ik dan?
On topic: ik weet niet welke merrie dan bij topline in de stal staat.Verder is de rest volgens mij vrij rustig, ondanks dat de updates veel belovend zijn.
vrouwke schreef:ik wil nog even iets kwijt.
dank zei het offtropic hier heb ik afgelopen 3 maanden een hoop geleerd hier.
had nog nooit een bevalling gezien.
moest ook telkens vragen, wat is dat, wat betekent dat, enz
iedereen hardstikke bedankt voor jullie geduld en uitleg![]()
Iris82 schreef: