jessie34 schreef:nou ik zal je de details besparen, in stukken zagen...dan weet je toch wel genoeg?
Gaan ze dan echt naar binnen met een zaag.....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jessie34 schreef:nou ik zal je de details besparen, in stukken zagen...dan weet je toch wel genoeg?
Eydis schreef:Sorry heb er nog nooit van gehoord en wil/kan het bijna niet geloven dat ze dat echt doen,walgelijk.
Stephany schreef:jessie34 schreef:nou ik zal je de details besparen, in stukken zagen...dan weet je toch wel genoeg?
Eydis schreef:jessie34 schreef:nou ik zal je de details besparen, in stukken zagen...dan weet je toch wel genoeg?
Sorry heb er nog nooit van gehoord en wil/kan het bijna niet geloven dat ze dat echt doen,walgelijk.
Eydis schreef:Sorry heb er nog nooit van gehoord en wil/kan het bijna niet geloven dat ze dat echt doen,walgelijk.
timokyana schreef:Sorry heb er nog nooit van gehoord en wil/kan het bijna niet geloven dat ze dat echt doen,walgelijk.
piep schreef:dat heb ik echt nog nooit gehoord. wat een kul. ze doen het zeker met een kaaszaag. haahahah
piep schreef:dat heb ik echt nog nooit gehoord. wat een kul. ze doen het zeker met een kaaszaag. haahahah
Stephany schreef:jessie34 schreef:nou ik zal je de details besparen, in stukken zagen...dan weet je toch wel genoeg?
Eydis schreef:timokyana schreef:Sorry heb er nog nooit van gehoord en wil/kan het bijna niet geloven dat ze dat echt doen,walgelijk.
graag weer ontopic, het is walgelijk maar er is geen andere manier wil je de merrie redden.
zoals je leest als je terug leest is een keizersnede (haast ) niet mogelijk.
Citaat:Sorry heb er nog nooit van gehoord en wil/kan het bijna niet geloven dat ze dat echt doen,walgelijk.
Sammie schreef:Zo die heeft even een pm'tje in dr/zn mailbox staan. Dit vind ik écht geen humor en zeker niet respectvol!