Hier was vandaag de uitgerekende datum, late middag/vroege avond veel onrust met ook flehmen en het hooi was 0% interessant.
Nu staat ze weer te knabbelen. Nog maar wat extra wekkers zetten vannacht...
MightyJoe
Geplaatst: 11-05-25 06:54
Hier vannacht om 5:00 een veulentje geboren! Officieel dag 320 Het ging super snel, niet veel voortekenen, maar had een voorgevoel dus niet gaan slapen. Ik was erg bang het te missen en dan weer een drama mee te maken. Ze is ook niet plat gegaan dus de singel is ook niet afgegaan.
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je erbij was. Een flinkerd of niet? Geniet er maar lekker van.
Lyona
Geplaatst: 11-05-25 07:13
Gefeliciteerd iedereen, babyboom weer vannacht
Mightyjoe, fijn dat je erbij was!
AZ, ze is echt prachtig, mooie naam ook
Ik denk voor Silver ook snel veulentijd. Vannacht wakker gebleven maar op onrustige merrie na niets geboren. Ondertussen drupt ze echt melk. 332 dagen.
Seven
Geplaatst: 11-05-25 07:17
Gefeliciteerd moner mooie vos met top aftekeningen zo te zien
Gefeliciteerd am horses wat een prachtig meisje
Al zwaraa Ze was heel kalm naar heel onrustig te zijn. Heeft me wel de hele nacht wat wakker gehouden maar nog geen veulen
Die mishrika, ze zal wel denken dat is ook een baby doe mij die dan maar Ze is ookwel ontzettend knap hoor pfff
Luna Dat ziet er veel belovend uit Jij wil dat ze wacht ik duim dat ze voor dinsdag gaat
Gefeliciteerd mightyjoe Ookal zo'n mooie vos met prachtige witte neus
Wij zitten op dag 336 dus we wachten geduldig
Laatst bijgewerkt door Seven op 11-05-25 07:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Kabayo
Geplaatst: 11-05-25 07:19
Gefeliciteerd mightyjoe en AMhorses!
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 11-05-25 07:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Lyona dat kan toch niet lang meer duren. Misschien een moedersdag veulen
Ponytante
Geplaatst: 11-05-25 09:03
Gefeliciteerd AM, Moner en Mightyjoe!
Ik keek jaloers naar poetsplaatsfoto Sharonindezz. Veulentje hier is nogal opstandig. Halster is nu om naar verder... Geduld, en tijd, gisteren 5x op stal wezen oefenen (korte stukjes). Met op&neer rijden een dagtaak.
Veulen is iig springlevend, heb nog niet eens een nette foto van haar hoofd want geen seconde stil .