Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

whahaha
linda2008 schreef:Crines, maar buiten kun je haar dan niet meer in de gaten houden? Ik zou gewoon even een schroef pakken en je camera vast schoeven
Klagen na 3 slapeloze nachten kan echt niet, ik heb er 50 gehad en mag me nu alweer op gaan maken voor de volgende. En Rowan... die heeft geen eens meer slapeloze nachten, maar slapeloze maandenwhahaha
Ik dacht, ok ze gaat sowieso over dragen, dus we beginnen pas rond 12 mei te waken, behalve als ze het vroeger al spannend maakt. Nu maakt ze het echt niet spannend, behalve dan die PH waarde
. Ik leef plots terug veel meer mee met iedereen die al zo lang wacht
De uier was weer teruggelopen na een nacht stal. Ja,echt,! Ik haal ze 's avonds binnen en dan heeft ze meer uier dan 's morgens.

Esther28 schreef:Mijn maiden..uitgerekend 13 april...nog niks hoor..geen aanstalten..uier iedere keer weer leeg na de wei..banden niks slap nog..we gaan week 4 in van t overdragen..

Esther28 schreef:Soezee schreef:AH Esther het is dus op jou merrie dat die van ons aan het wachten is.
Happy was uitgerekend op 11 april maar ook niets dus. Ik zeg het ze zijn een wedstrijd aan het houden voor een bokt record.
ja

leek dr wel meer pijn te doen.
Ik denk toch dat het komt door het weer het is nog best koud en totaal geen voorjaar gevoel haha..