hoewel ik wel ideeen heb hoor Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wanneer ben jij zelf uitgerekend?
waren ze wel wat viezig. Maar voor jouw geruststelling:

Vind dat het moet kunnen hoor. Het zijn dieren die lekker vies mogen zijn! Alleen de maandelijkse foto's voor in het archief gaat er (meestal
) even een borstel over heen haha.

hahaha)
Super gaaf ben benieuwd of onze merries gelijk blijven lopen of niet.

Gelukkig lijkt het mee te vallen. Nooit handig als ze er zomaar een nieuweling tussen zetten en al helemaal niet als er een drachtige dame tussen staat..
ook welkom. Volgend jaar een bosje baby's op komst. Die kunnen dan heerlijk met elkaar spelen in de kudde. Altijd mooi om te zien. 

Bietje modder is nooit weg 
Gaat niks boven Limburg
Mooi dat alles goed gaat!
"Pffff stelletje gekken, ik kom hier voor m'n rust ja" 
AniekR schreef:Pffff Marouschka, niet zo popiejopie doen. Cynthia heeft ook alle drachten van Lies en Roos meegemaakt![]()
Hahahaaa, ja joh, dusssss.... 
)Venthe schreef:Cynthia, oeh maar als dais nu weer net zo’n dikke puntbuik heeft als bij Ti zou het dan echt een hengstje worden??

vooral als het voer is, maar ze doet het ook met steentjes, blaadjes en eigenlijk alles wat je voor haar uit gooit.

Maar dan zou Roos dus twee dagen verder zijn als jouw merrie dus. Wat is de vader ook alweer van jouw merrie?
Misschien houden we het met dit topic nog net vol tot Marije's eerste veulen...

Wings_love schreef:Aniek, wat zal jij een verschil in energie merken nu je niet meer zo lang hoeft te reizen! Ik reisde in de beginjaren van mijn studie dagelijks 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Eenmaal op kamers had ik ineens een overvloed aan energie! Ook fijn dat je zo goed door de training heen bent gekomen!
). Woon maar 5 minuten fietsen van het gebouw in Groningen vandaan gelukkig!
heftige merrie
AniekR schreef:Noisy, het eerste "2016" veulen is al geboren. Kwam alleen een beetje vroegerMisschien houden we het met dit topic nog net vol tot Marije's eerste veulen...
En jij hebt dus ook een Zwangerzilla. Hoop dat je het een beetje vol houdt met haar!
Dan is het toch een 2015 veulen? Ik bedoelde het eerste veulen dat officieel in 2016 geboren wordt 
Een echte tuthola 
Waar moet ik die nu weer gezond op laten groeien.