Ik zit toch te denken om een veulendeken te kopen voor de zekerheid. Kan iemand me helpen met de maat, welke maat voor een Quarter veulen. Onderlengte 60 of 75 cm?
Ik zou zeker 75 doen Astrid! 60 gaat zeker te klein zijn. Ik had eerdere jaren altijd een 76-91 cm verstelbare deken en die was voor mijn Arabieren veulens de eerste week altijd wat aan de grote kant, maar daarna paste hij super.
@AZ op 18 februari is mijn broertje geboren en na enkele uren overleden Daarbij verjaart mijn mama op 18 juni, ik op 18juli en mijn eerste veulen ook op 18 juni, hij is echt heel speciaal voor me en hoort hier ook echt, blijft de rest van zijn leven hier. En ik ben redelijk bijgelovig, als deze nu ook op 18e geboren wordt is het net alsof hij hier ook 'moet' blijven. En ik weet nog niet of dat mogelijk gaat zijn aangezien mijn gezondheid de voorbije maanden heel erg achteruit is gegaan.
maaike1994
Geplaatst: 18-02-15 02:27
Vanille ging overigens een kwartiertje geleden zo gaan liggen en zwaar ademen :
Na enkele minuten lag ze weer gewoon recht en nu ligt ze weer zo plat. Maar ze is niet aan het persen, wel zwaar aan het ademen.
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-02-15 02:29
Ja, dan snap ik dat je het liever morgen geboren ziet worden.
Ik zal die foto eens aan Aziza laten zien, misschien snapt ze dan wat de bedoeling is
Ze lijkt wat onrustiger te worden nu, melk liep er net ook weer uit. Haar buik beweegt ook enorm, alsof het veulen aan het draaien is, dus ik hoop dat het niet al te lang meer duurt.
Spannend hoor!! Ben benieuwd hoeveel veulens er vanmiddag geboren zijjn! Succes met waken!
maaike1994
Geplaatst: 18-02-15 06:19
Die bult Hopelijk heb je snel een gezond veulentje Vanille was daarstraks wat onrustig, vaak plassen en chagrijnig doen naar haar buik. Maar nu staat ze weer rustig. Bij ons zal het voor deze nacht niet meer zijn
Hier om zes uur vanmorgen al even gekeken, maar nog geen veulentjes. Wel een prachtige bult!! Jullie houden het wel spannend hoor. Hele nacht gewaakt AZ?
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-02-15 09:20
Hoe ze het volhoudt weet Ik niet, maar idd er is nog niks. Ik hoop vandaag overdag, want als ze het uithoudt Tot na 5 uur, wordt het vrij lastig. Dan sta ik er sowieso alleen voor.
Nou ja, eerst zo maar eens kijken hoe ze er nu bij staat.
Ik heb Tot 6 uur gewaakt, toen mijn vriend wakker gemaakt, zodat hij vanaf thuis nog 2 uurtjes verder kon waken, en ben ik nog even 2 uur gaan slapen. Nu zo Het spul maar weer buiten doen, beetje later dan normaal, maar dat mag Op zulke dagen vind ik
pretty
Geplaatst: 18-02-15 10:24
sterkte en succes AZ!!
Michelle Celly doet het nog op haar gemakjes qua uier.
stal_HD
Geplaatst: 18-02-15 10:26
oooh wat een slapeloze nacht heb je gehad. Maar ik hoop op een veulen straks voor je. Ze heeft vast gewacht op het zonnetje. Het heeft toch best gevroren vannacht....
volgens mij schiet celly ineens vol haha,wel een mooie buik zo.
ik ben sinds vrijdag niet meer op stal geweest,ga zo heen en neem de camera mee dus ben benieuwd hoe pepper nu uitziet e of ze al uier begint te krijgen. pepper zit op 286 dagen vandaag,de 300 dagen komt snel in de buurt!